۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۴۴

رئیس پلیس فتا استان مرکزی عنوان کرد؛

اخاذی اینترنتی با تهدید پخش تصاویر یک خانم جوان/ مجرم دستگیر شد

اخاذی اینترنتی با تهدید پخش تصاویر یک خانم جوان/ مجرم دستگیر شد

اراک- رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: فردی که در یکی ازشبکه های اجتماعی باجعل هویت و فریب، تصاویر شخصی خانمی جوان را به دست آورده و قصد اخاذی از خانواده وی را داشت دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه پلیس، مصطفی نوروزی اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان و ارائه پرونده قضایی مبنی بر تهدید و هتک حیثیت در فضای مجازی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

نوروزی ادامه داد: شاکی در تحقیقات پلیس بیان داشت که فردی در یکی از شبکه های اجتماعی با فریب و نیرنگ و جعل هویت، اقدام به اخذ تصاویر شخصی و خانوادگی از دختر وی کرده و با تهدید سعی در هتک حیثیت و اخاذی از خانواده را دارد.

وی افزود: با توجه به اظهارات شاکی، پرونده مورد بررسی قرار گرفت و در روند تحقیقات فردی که مرتکب این عمل مجرمانه شده بود، شناسایی شد.

نوروزی اظهار داشت: با هماهنگی مرجع قضایی،‌ این فرد به پلیس فتا احضار شد و با مشاهده دلایل و مستندات به جرم خود معترف شد و عنوان داشت که با استفاده از هویتی جعلی اقدام به فریب دختر این خانواده کرده است.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد:‌ با تکمیل پرونده متهم برای برخورد قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کد خبر 3908872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha