۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۷:۰۶

از سوی سازمان اوقاف؛

نمایندگان ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ۶ کشور مشخص شدند

نمایندگان ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ۶ کشور مشخص شدند

نمایندگان ایران جهت اعزام به مسابقات بین المللی قرآن کریم در ۶ کشور جهان اسلام از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایندگان ایران برای شرکت در مسابقات بین المللی قرآن کریم به کشورهای کویت، اردن،‌ امارات،‌تونس، مالزی و ترکیه اعزام می‌شوند.

برپایه این گزارش و براساس اعلام سازمان اوقاف و امور خیریه، زهرا قربانی نماینده ایران برای اولین بار در قسمت خواهران در رشته حفظ کل به مسابقات بین المللی قرآن کشور اردن اعزام می‌شود.

این مسابقات از ۹ تا ۱۴ فروردین ماه برگزار می شود، همچنین ابوذر کرمی نیز در رشته حفظ کل از ۲۵ تا ۳۱ خرداد ماه در این مسابقات شرکت می‌کند.

مجتبی محمدبیگی نیز در رشته قرائت قرآن کریم و محمد داود فلاح میبدی در رشته حفظ از ۲۳ تا ۳۰ فروردین ماه به عنوان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران به مسابقات بین المللی قرآن کشور کویت اعزام خواهند شد.

سید محمد کرمانی در رشته قرائت قرآن کریم و مهدی قشملی حق در رشته حفظ از ۲۸ فروردین تا ۲ اردیبهشت ماه به عنوان نمایندگان ایران در مسابقات بین المللی کشور تونس حضور می‌یابند.

حامد علیزاده مرغزاری  هم در رشته قرائت قرآن کریم از ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت ماه در مسابقات بین المللی قرآن کریم کشور مالزی به رقابت خواهد پرداخت.

مصطفی اصفهانیان نیز در رشته حفظ کل و سید مصطفی حسینی در رشته قرائت قرآن کریم از ۲۸ اردیبهشت تا ۷ خرداد ماه برای حضور در مسابقات بین المللی قرآن کریم به کشور ترکیه اعزام خواهند شد.

همچنین، علی فیضی در رشته حفظ کل قرآن کریم در بخش برادران مسابقات بین المللی قرآن کریم از ۶ تا ۲۵ خرداد ماه همزمان با ماه مبارک رمضان به دبی اعزام می شود.

کد خبر 3932672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha