۲۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۷:۵۴

سرپرست اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان:

کانون کارآفرینان زنجان باید محلی برای سرمایه گذاران تبدیل شود

کانون کارآفرینان زنجان باید محلی برای سرمایه گذاران تبدیل شود

زنجان-سرپرست اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: کانون کارآفرینان استان باید محلی برای سرمایه گذاران تبدیل شود

به گزارش خبرنگار مهر،  محمدرضا یوسفی ظهر شنبه در دیدار با رئیس و اعضای کانون کار آفرینان استان زنجان گفت: یکی از اهداف اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان استفاده از ظرفیت های بالقوه کانون کارآفرینان استان می باشد.

وی با اشاره به شورای هماهنگی دستگاههای تابعه اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان و برگزاری جلسات این شورا در هر ماه یکی از راههای کمک به کانون کارآفرینان و رفع برخی از مشکلات این کانون را استفاده از ظرفیت های بالا ی این شورا عنوان کرد و از دعوت رئیس کانون کارآفرینان استان برای حضور در جلسات آینده این شورا خبر داد.

یوسفی با بیان اینکه ساختار و تشکیلات کانون کاملا خصوصی می باشد، تصریح کرد: برهمین اساس دولت قصد دخالت در امور کانون را ندارد ولی با این وجود برای رشد و افزایش توانایی این کانون از ظرفیت های وزارتخانه و استانداری و استان استفاده خواهیم کرد.

سرپرست اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان  با اشاره به اینکه یکی از سیاست های دولت برون سپاری امور می باشد و اقدامات خوبی نیز در این راستا صورت پذیرفته اظهار کرد: می توان برای کانون از طریق برون سپاری امور ایجاد درآمد کرد از جمله خدمات مشاوره در زمینه کار آفرینی و مشاوره حقوقی است  که یکی از نیازهای امروز جامعه می باشد.

یوسفی با تأکید براینکه کانون باید محلی برای حضور کارآفرینان و برای مشارکت در اجرای برنامه های بزرگ اشتغالزایی  سرمایه گذاران باشد، تصریح کرد: باید به گونه ای اطلاع رسانی شود که هر سرمایه گذاری که وارد استان شد مستقیماً به کانون کارآفرینان مراجعه کند.

سرپرست اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان عنوان کرد: برای خیلی از کسانی که قصد سرمایه گذاری دارند و یا افراد کارآفرین هستند، و میتوانند در ایجاد اشتغال تأثیر گذار باشند کانون میتواند بهترین مشاور و راهنما باشد که این ارتباط منجربه دوستی سرمایه گذار با کانون و دوستی کانون با سرمایه گذار خواهد شد.

کد خبر 3935517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha