۲۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۷:۵۹

مدیرکل هواشناسی گلستان:

دمای هوا در گلستان ۱۸ درجه کم می شود

دمای هوا در گلستان ۱۸ درجه کم می شود

گرگان- مدیرکل هواشناسی گلستان از کاهش ۱۸ درجه دما تا پایان هفته در گلستان خبر داد و گفت: به دلیل بارش باران آب‌گرفتگی معابر شهری دور از انتظار نیست.

نوربخش داداشی در رابطه با آخرین الگوهای پیش‌یابی در سطح گلستان به خبرنگار مهر گفت: از اواسط روز یکشنبه با نزدیک شدن سامانه سرد و بارشی به استان، بخش‌های غربی استان وزش نسبتاً شدید باد و مواج شدن دریا را تجربه و از اوایل شب بارش‌های پراکنده در استان شروع خواهد شد.

وی افزود: از بامداد دوشنبه تا صبح جمعه استان به‌طور کامل تحت تأثیر سامانه سرد و بارشی قرار می‌گیرد که پیامد آن در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه بارش‌های پراکنده و وزش باد خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی گلستان بابیان اینکه در روز چهارشنبه با تقویت جریانات سرد و مرطوب برشدت بارش‌ها افزوده خواهد شد، گفت: بارش‌ها در ارتفاعات و مناطق کوهپایه‌ای به شکل برف بوده و این وضعیت به‌تناوب تا صبح جمعه ادامه دارد.

داداشی اظهار کرد: دمای هوا از عصر یکشنبه تا بامداد جمعه بین ۱۴ تا ۱۸ درجه کاهش خواهد یافت و به سبب تشدید بارش در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه آب‌گرفتگی برخی معابر عمومی دور از انتظار نیست.

وی تصریح کرد: به دلیل بارش برف و پدیده مه غلیظ در مناطق کوهستانی در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه اختلال در تردد جاده‌های مناطق کوهستانی دور از انتظار نخواهد بود.

داداشی با اشاره به وزش باد شدید امروز (یکشنبه) در شهرهای گلستان گفت: بیشترین سرعت وزش باد در شهر گرگان ۷۲ کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است.

کد خبر 3935970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha