۲۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۷:۴۴

رئیس پلیس راه استان قزوین:

تخطی از سرعت مطمئنه در قزوین حادثه آفرید

تخطی از سرعت مطمئنه در قزوین حادثه آفرید

قزوین- رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: وقوع یک حادثه رانندگی در آزاد راه قزوین – رشت یک کشته و یک مجروح بر جای گذشت.

سرهنگ نصرالله بیگلری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ماموران پلیس را پس از کسب خبر از مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر واژگونی یک دستگاه «وانت پیکان» در آزاد راه قزوین – رشت سریعا به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه وانت پیکان با یک سرنشین در حوالی «پیچ های آب لرزان» در آزاد راه قزوین – رشت واژگون و در این سانحه راننده ۶۰ ساله خودرو به علت شدت ضربات وارده در دم فوت و سرنشین آن مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.

وی بیان کرد: کارشناسان علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه سرپیچ اعلام کردند.

ترافیک سنگین در آزادراه «قزوین – کرج»

رئیس پلیس راه استان از ترافیک سنگین در باند شمالی آزاد راه قزوین - کرج خبر داد و گفت: با نزدیک شدن به سال نو و آغاز مسافرت هموطنان، هم اکنون ترافیک در باند شمالی آزاد راه قزوین- کرج سنگین و آزاد راه قزوین- رشت و قزوین – زنجان شاهد ترافیک نیمه سنگین ولی روان است.

وی بیان کرد: بنا به گزارش سازمان هوا شناسی از بعد از ظهر روز یگشنبه ۲۹ اسفند تا پایان روز دوم فروردین ۹۶ بارش باران و در ارتفاعات بارش برف را خواهیم داشت و این بیانگر لغزنده شدن محور ها و لزوم رعایت هر چه بیشتر از سوی رانندگان در سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی را برای جلوگیری از حوادث ناخوشایند می طلبد.

رئیس پلیس راه استان تصریح کرد: با توجه به آغاز مسافرت ها نوروزی و تردد بالای خودرو در محور های مواصلاتی، رانندگان عزیز ضمن رعایت فاصله طولی با سرعت مطمئنه و با صبر وحوصله بیشتری حرکت کنند.

کد خبر 3936009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha