۶ فروردین ۱۳۹۶، ۱۵:۵۳

رئیس فوریت‌های پزشکی بوشهر:

اورژانس استان بوشهر در نوروز ۱۵۰۰ عملیات انجام داد

اورژانس استان بوشهر در نوروز ۱۵۰۰ عملیات انجام داد

بوشهر - رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر گفت: اورژانس استان بوشهر در نوروز هزار و ۵۰۰ عملیات انجام داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرحیم دادجو اظهار داشت: تعداد ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ از ابتدای طرح امداد نوروزی تا کنون از مرز هزار و ۵۰۰ مورد گذشت. در این مدت تنها ۱۰ مورد حادثه ویژه اعم از وقوع سیل و آبگرفتگی، پدیده نادر سی‌یش، مسمومیت غذایی، تیرخوردگی و حوادث ترافیکی به وقوع پیوسته است.

وی افزود: سازمان اورژانس استان بوشهر از ۲۵ اسفندماه سال ۹۵ با ۴۳ پایگاه شهری و جاده‌ای، ۱۰ کمپ سلامت نوروزی و بیش از ۳۴۰ نفر نیروی عملیاتی و ستادی آماده‌باش بوده و تاکنون هزار و ۵۴۱ ماموریت فوریتی را به انجام رسانده است که از این تعداد ۵۱۱ مورد ماموریت شهری و ۴۵۸ مورد جاده ای و ۵۲۲ مورد مربوط به کمپ‌های سلامت و ۵۰ نفر بیماربری و همکاری با مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان را شامل شده است.

دادجو ادامه داد: از نظر فوریت‌های ترافیکی و غیر ترافیکی، ۲۸۷ مورد ترافیکی و ۲۷۲ مورد حوادث غیرمرتبط به حمل و نقل و بیش از ۹۸۰ مورد بیماری بوده که در این خصوص تیم‌های عملیاتی اورژانس ۱۱۵ توانسته‌اند با انجام دو مورد عملیات احیای موفق، ۷۴۹ مورد به صورت سرپایی و با ارائه خدمات درمانی در صحنه و در محل فوریت و ۶۷۶ نفر را پس از انجام اقدامات درمانی اولیه در محل به بیمارستان‌های سطح استان منتقل کرده‌اند.

کد خبر 3939406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha