۲۳ فروردین ۱۳۹۶، ۱۶:۲۴

رئیس کل دادگستری استان بوشهر:

شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در بوشهر تشکیل شد

شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در بوشهر تشکیل شد

بوشهر - رئیس کل دادگستری استان بوشهر از تشکیل شعبه ویژه قضایی رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی جمادی ظهر چهارشنبه در نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در استان بوشهر اظهار داشت: همه دست‌اندرکاران انتخابات تلاش دارند که انتخاباتی باشکوه همچون سال‌های گذشته برگزار شود.

وی با اشاره به همدلی و تعامل اعضای شورای پیشگیری از جرائم انتخاباتی برای تامین سلامت و امنیت انتخابات در استان بیان کرد: نامزدهای انتخاباتی باید به منظور جلوگیری از وقوع جرم ضمن رعایت قانون در کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی شرکت کنند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی شعب ویژه رسیدگی به پرونده‌های تخلفات انتخاباتی در دادگستری‌ها و دادسراهای استان بوشهر خاطرنشان کرد: این شعب زمینه تسریع در اجرای رسیدگی به پرونده‌های انتخاباتی را فراهم خواهد کرد.

وی خواستار تلاش ویژه برای جلوگیری از بروز تخلفات انتخاباتی شد و افزود: برنامه‌ریزی لازم به منشور برگزاری منظم و قانونمند انتخابات در استان بوشهر انجام شده است.

جمادی با اشاره به رصد تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، ادامه داد: صدا و سیما و رسانه‌ها نقش مهمی در ارائه نکات آموزشی برای جلوگیری از تخلفات دارند.

پخش ۱۳ هزار دقیقه برنامه انتخاباتی

مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر نیز در این نشست از پخش ۱۳ هزار دقیقه برنامه انتخاباتی خبر داد و اظهار داشت: این برنامه‌ها در قالب‌های مختلف خبری و گزارشی در رادیو و تلویزیون منتشر می‌شود.

سید حسین ناظر با تاکید بر اینکه پیشگیری از وقوع جرم مهمتر از برخورد با جرایم است، اضافه کرد: فعالیت ستاد پیشگیری از جرم در عرصه انتخابات از حساسیت بالایی برخوردار است.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت صدا و سیما برای افزایش آگاهی نامزدهای انتخاباتی و جلوگیری از تخلفات و جرم انتخاباتی، تصریح کرد: اجرای برنامه‌های پیشگیرانه باید با جدیت دنبال شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر با اشاره به تولید و پخش هفت هزار دقیقه برنامه رادیویی، اضافه کرد: سه‌هزار و ۵۰۰ دقیقه برنامه تلویزیونی و ۲ هزار و ۵۰۰ دقیقه برنامه  خبری مرتبط با انتخابات تولید و پخش می‌شود.

کد خبر 3951225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha