۳۱ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۰۱

نماینده سنقر و کلیایی مطرح کرد:

انتقاد به وزیر از خدمات ضعیف مخابراتی/ مردم راضی نیستند

انتقاد به وزیر از خدمات ضعیف مخابراتی/ مردم راضی نیستند

کرمانشاه - نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی از وزیر ارتباطات به خاطر خدمات بسیار ضعیف اینترنتی و مخابراتی به شهرها و روستاهای این شهرستان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد حسینی کیا در جلسه شورای اداری شهرستان سنقر و کلیایی که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد اظهار داشت: شهرستان سنقر در حالیکه مقام اول بیکاری در بیکارترین استان کشور را دارد اما عملاً سهمی از اشتغال در حوزه آی تی برای این شهرستان وجود ندارد.

 وی افزود: همچنین ۱۳۰ روستا از روستاهای شهرستان سنقر فاقد اینترنت لازم است و عمده دانشجویان که ابزار کار آنها اتصال به شبکه اینترنت است از این نعمت محروم هستند.

 نماینده مردم سنقر و کلیایی اضافه کرد: از ۸۰ خانه بهداشت شهرستان سنقر تنها ۵ مورد آن به اینترنت اتصال دارد در حالی که اینها باید آنلاین باشند و مشکلات را فوری ثبت کنند.

 وی گفت: برخی از دهستان های ما حکم شهر را دارند ولی عملاً از اینترنت محروم هستند که نیاز به نگاه ویژه و جدی دارند.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت خدمات شرکتهای مخابرات اصلاً مطلوب نیست و آنتن دهی موبایل به شکل بسیار ضعیفی در شهرستان وجود دارد که مردم این را از ما نمی پذیرند.

نماینده مردم در خانه ملت همچنین خواستار اتصال شهرستان سنقر به فیبر نوری شد.

 وی خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بالاخره شما در دولت یازدهم به شهرستان سنقر سفر کرده اید و باید یک یادگاری و خوب که همان افزایش سهم اشتغال از حوزه آی‌تی است برای جوانان این شهرستان بر جای بگذارید.

کد خبر 3957968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha