۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۳:۵۰

معلم برگزیده یونسکو:

ریشه اقتصاد مقاومتی بخش دانش بنیان است

ریشه اقتصاد مقاومتی بخش دانش بنیان است

ساری- معلم برگزیده یونسکو، با اشاره به بیانات رهبری، ریشه اقتصاد مقاومتی را اقتصاد دانش بنیان برشمرد و افزود: در این اقتصاد، معلم بستر مناسب را برای دانش‌آموز و گسترش ذهن او فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، فردوس حاجیان ظهر دوشنبه در هفتمین جشنواره پروژه‌های علمی دانش‌آموزان جابر بن حیان، در ساری، با بیان اینکه مردم دنیا اکنون خسته هستند و حوصله سخنرانی‌های طولانی را ندارند، به اهمیت تدریس خرد اشاره کرد و افزود: تدریس خرد یعنی اینکه در مدت کوتاهی بتوانیم بر اساس سه آیتم برنامه‌ریزی، عملکرد و اجرا تمام مراحل تدریس را با حذف اضافات انجام دهیم.

سفیر آموزش در جهان، رسیدن به جایگاهی که آموزش و پرورش مازندران اکنون به آن رسیده است را نتیجه تلاش برشمرد و افزود: رسیدن به تولید و کاری که در معاونت آموزش ابتدایی انجام شده و اکنون سه سال است که در شهر قائم شهر نیز برگزار می‌شود، نیازمند پنج مرحله ایده، خلاقیت، اختراع، نوآوری و محصول بوده که چهار مرحله اول وظیفه معلمان و مدیران آموزش و پرورش و مرحله پنجم، نیازمند حمایت دولت‌ها و سرمایه‌گذاران است.

بنیان‌گذار تئاتر تعلیم و تربیت در ایران گفت: ستون هر نظامی بر شانه‌های آموزش ابتدایی است و کشوری موفق خواهد بود که به ایده‌های آموزش ابتدایی توجه کند و این امر همان، خرد و عقلانیت است.

کد خبر 3966920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha