۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۶:۵۳

سرپرست اورژانس کشور:

۲۴۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانسی کشور اضافه شد

۲۴۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانسی کشور اضافه شد

بوشهر - سرپرست اورژانس کشور گفت: دو هزار و ۴۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانسی کشور افزوده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیرحسین کولیوند ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های اورژانس در سطح کشور اقدامات خوبی صورت گرفته است و اورژانس در ابعاد مختلف توسعه یافته است.

وی ادامه داد: در دولت یازدهم تاکنون ۳۲ پایگاه اورژانس هوایی در سطح کشور راه‌اندای شده است و ۱۲ پایگاه اورژانس هوایی دیگر نیز تا پایان این دولت اضافه خواهد شد.

سرپرست اورژانس کشور از توسعه خدمات اورژانس در شهرهای پرجمعیت خبر داد و افزود: ۲۰۰ آمبولانس موتوری این هفته وارد ناوگان اورژانس تهران می‌شود و ۲۰۰ آمبولانس موتوری نیز به دیگر شهرها داده می‌شود.

وی از اختصاص آمبولانس‌های جدید به پایگاه‌های اورژانس خبر داد و اضافه کرد: دو هزار و۴۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانسی کشور اضافه شد.

کولیوند همچنین از توسعه خدمات اورژانس در مناطق صعب‌العبور، کوهستانی و برفی خبر داد و افزود: به همین منظور ۴۰۰ دستگاه آمبولانس دو دیفرانسیل خریداری می‌شود.

وی از انتخاب و معرفی بوشهر به عنوان قطب ویژه پدافند غیرعامل خبر داد و گفت: استان بوشهر دارای وضعیت و جایگاه خاصی است و از سوی  وزارت بهداشت و آموزش پزشکی به عنوان قطب ویژه پدافند غیرعامل معرفی شده است.

کد خبر 3979550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha