۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۰۸

استاندار یزد از مشارکت باشکوه مردم یزد در انتخابات تقدیر کرد

استاندار یزد از مشارکت باشکوه مردم یزد در انتخابات تقدیر کرد

یزد ـ استاندار یزد با صدور پیامی از مشارکت باشکوه مردم استان یزد در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این پیام آمده است: بار دیگر ملت بزرگ و همیشه سرفراز ایران عزیز حماسه ای پرشور و مثال زدنی را رقم زدند، حماسه ای که به روشنی نشان از آگاهی، اندیشه ورزی و خرد محوری مردمی دارد که طی نزدیک به چهار دهه دموکراسی و مردم سالاری دینی که در کشور اسلامی ایران تحقق یافته، گام به گام به سوی نهادینه سازی هرچه بیشتر منطق و قانون محوری در رفتار اجتماعی پیش رفته و می رود.

در این پیام همچنین آمده است: اینجانب با نهایت سرور و خرسندی از حضور انبوه و آگاهانه مردم ارجمند کشور به ویژه مردم آگاه و روشن بین استان یزد برای مشارکت در انتخاب دوازدهمین رییس جمهوری اسلامی ایران و نیز انتخاب اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، بر خود فرض می دانم ضمن تشکر خالصانه و صمیمانه از اینهمه شور همراه با شعور و اندیشه مندی، این همت والا را قدر دانسته و آن را به همه دلسوزان این ملک و مملکت شادباش و خجسته باد بگویم.

این پیام می افزاید: همچنین انتخاب شایسته مردم برای همه مقامات و مسئولان کشور و بنا بر اذعان همیشگی و تاکید بایسته ایشان، پذیرفتنی و خواستنی است. بدیهی است همه مدیران و مسئولان کشور و استان، برای مردم که ولی نعمتان و صاحبان اصلی انقلاب هستند، کمر خدمت و قامت همت افراشته و ارج گذار شما مردم مکرم هستیم.

سیدمحمد میرمحمدی در این پیام، پیروزی و بهروزی و سرافرازی بیش از پیش ایران اسلامی را از درگاه لایزال حضرت دوست خواهان و خواستار شده است.

کد خبر 3983788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha