۲۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۲۹

۷۲درصد پروژه‌های مترو دراختیار قرارگاه/خط۷ پنجاهمین پروژه قرارگاه

۷۲درصد پروژه‌های مترو دراختیار قرارگاه/خط۷ پنجاهمین پروژه قرارگاه

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا گفت: در حال حاضر بیش از ۷۲ درصد از پروژه های تونل و مترو را قرارگاه خاتم الانبیا احداث می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبادالله عبداللهی در مراسم بهره‌برداری از ۲۲ کیلومتر خط مترو با بیان اینکه باید این اقدامات جهادی به صورت ویژه، رسانه‌ای شود تا مردم به درستی از زحماتی که در زیرزمین کشیده می‌شود آگاه شوند، اظهار داشت: در سال ۹۵، که سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بود براساس اولویت‌ها، ۶۰ پروژه عظیم با اعتبار ۱۲۶ هزار میلیارد در این قرارگاه پیش بینی شده بود که در حال حاضر، بیشتر این پروژه‌ها، پیشرفت ۸۰ درصدی دارند. در صورتی که به بهره‌برداری برسند ۱۴۳ هزار میلیارد تومان برای شهر برآورد مالی خواهند داشت.

وی افزود: بهره‌برداری از خط ۷ مترو، پنجاهمین پروژه در اولویت است که به بهره‌برداری می‌رسد گفت: امروز قرارگاه ۶۵۰ کیلومتر تونل راه و مترو در سال ۹۵ انجام داده که ۶۰ کیلومتر آن حفاری تونل بوده است.

سردار عبداللهی خاطرنشان کرد: از ۳۵۰ کیلومتر پروژه مترو، ۲۵۴ کیلومتر آن را قرارگاه خاتم انجام داده که می‌توان گفت ۷۲ درصد پروژه‌های مترو در اختیار قرارگاه خاتم بوده است.

کد خبر 4000445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha