۲۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۲

امیر سیاری خبر داد:

دستاوردهای نیروی دریایی ارتش تا پایان امسال رونمایی می‌شود

دستاوردهای نیروی دریایی ارتش تا پایان امسال رونمایی می‌شود

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش گفت: دستاوردهای نیروی دریایی ارتش تا پایان امسال رونمایی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار حبیب الله سیاری در گفت وگو با خبرنگاران،  با اشاره به توان بالای نیروی دریایی در تامین تجهیزات دریایی اظهار کرد: توانمندی نیروی دریایی به نقطه ای رسیده است که برای تامین تجهیزات نیازی به کمک گرفتن از دیگران ندارد.

وی با اشاره به اینکه تبادل علم و دانش در هرجایی انجام می شود، افزود: کشور ما امروز به جایی رسیده است که همه تجهیزات دریایی اعم از زیردریایی ها و ناوشکن ها در عرصه دریا را می تواند تامین کند.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در حال حاضر در شمال و جنوب کشور ناو موشک انداز، ناوشکن و زیردریایی در دست ساخت است و امیدواریم امسال رونمایی شود زیرا ممکن مسائلی به وجود آید که باید پشت سر گذاشته شود.

امیر سیاری تاکید کرد: یک سری آزمایشات مختلف و تجهیزات نیاز است که بعد از آن رونمایی خواهند شد و این خط تولید تا جایی که نیاز کشور باشد ادامه دارد.

همچنین عصر دیروز امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش سالن شبیه ساز تیراندازی که توسط گروه مهندسی رزمی این نیرو ساخته شده بود را افتتاح و برای بهره برداری به تیپ دوم تفنگداران حضرت رسول (ص) تحویل داد.

امیر دریادار دوم فیلیه فرمانده تیپ دوم تفنگداران حضرت رسول(ص) در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با توجه به شعار سال نیروی دریایی راهبردی ارتش مبنی بر لزوم ارتقا سطح آموزش کارکنان که توسط امیر دریادار سیاری به تمامی یگان های تحت امر ابلاغ کرده اند, سالن شبیه ساز تیراندازی به ابعاد 15 در 20 متر مربع با حمایت ها و پشتیبانی سلسله مراتب فرماندهی و به اهتمام  گروه مهندسی رزمی این نیرو رونمایی شد.

وی افزود: خط آتش این سالن قابلیت تمرین تیراندازی با انواع سلاح ها اعم از آر پی جی 7, ژ 3, تیربار گرینوف, دوشکا و اسلحه تندر را دارد.

کد خبر 4001357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha