۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۳۶

احمدی بافنده در افتتاحیه ایستگاه مترو شهید محلاتی:

لزوم احداث مترو درمنطقه یک/بالاترین ضریب مالکیت خودرودر شمال شهر

لزوم احداث مترو درمنطقه یک/بالاترین ضریب مالکیت خودرودر شمال شهر

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با اعلام این که بالاترین ضریب مالکیت خودرو متعلق به منطقه یک است، گفت: احداث مترو در این منطقه ضرورت داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد احمدی‌بافنده مدیرعامل بهره‌برداری شرکت مترو تهران در افتتاحیه ایستگاه مترو شهید محلاتی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه جمعیت منطقه یک تهران از بعد از بلوار ارتش، شهرک شهید محلاتی و شهرک لاله و … بیش از حدود ۲۵۰ هزار نفر است، احداث مترو در این منطقه ضرورت داشت.

وی ادامه داد: از آنجایی که توسعه منطقه یک در قسمت شرق است، لازم بود خط سه مترو این منطقه را پوشش دهد که به لطف خدا و هت مسئولان شهرداری و مترو این خط به طول ۱۸ کیلومتر، صبح امروز افتتاح شد.

احمدی بافنده خط سه و ایستگاه مترو در میدان قدس را دو ظرفیت اساسی برای کاهش استفاده از خودرو شخصی در منطقه یک دانست و گفت: با توجه به اینکه بالاترین ضریب مالکیت خودرو در منطقه یک بوده و معابر این منطقه برای احداث خطوط بی.آر. تی کوچک است، بهترین راه برای کاهش ترافیک، احداث مترو است.

مدیرعامل بهره‌برداری شرکت مترو تهران در پایان تعداد جابه جایی مسافر در ایستگاه مترو شهید محلاتی در خط سه را بیش از ۳۰ هزار نفر برآورد کرد.

کد خبر 4006929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha