۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۲۷

منتخب شورای پنجم شهر شیراز:

شورای پنجم شیراز به دنبال کار سیاسی است/ استعفا نخواهم داد

شورای پنجم شیراز به دنبال کار سیاسی است/ استعفا نخواهم داد

شیراز _ منتخب شورای پنجم شورای شهر شیراز گفت: منتخبین شورای شهر شیراز به دنبال کارهای سیاسی و دستور گرفتن از بیرون مجموعه شورا هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس پاک فطرت ظهر یکشنبه در نشست خبری با اشاره به وضعیت انتخاب شهردار شیراز، گفت: با ۷۵ هزار رای به عنوان منتخب پنجم شورای شهر شیراز معرفی شدم بنا بر این من عضو ۱۲ و ۱۳ شورای شهر شیراز نیستم.

وی یادآور شد: برخی از منتخبین طی روزهای گذشته به شورای ۱۲ نفره اشاره کردند در حالیکه مردم شیراز به ۱۳ نفر رای دادند.

منتخب شورای پنجم شهر شیراز تصریح کرد: متاسفانه طی دو ماه گذشته فعالیت های منتخبین شورای شهر شیراز کاملا سیاسی بوده و از بیرون مشورت و راه گرفته شده است.

پاک فطرت یادآور شد: طی جلساتی که با منتخبین برگزار شد قرار بر این بود که از کسانیکه برای هیات رئیسه انتخاب می شوند در ریاست کمیسیون ها حضور نداشته باشند اما متاسفانه این حرکت نیز منتفی شد و طی انتخابات روز گذشته از هیات رئیسه به عنوان ریاست برخی از کمیسیون ها استفاده شده است.

وی تاکید کرد: من به عنوان کسیکه تجربه ۱۶ ساله شورا و شهرداری دارد جای تعجب است که در انتخابات گذشته داخلی به عنوان رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت انتخاب شدم اما در انتخاب جدید این کمیسیون هم به فرد دیگری داده شد.

منتخب شورای پنجم شهر شیراز افزود: من در برابر فشارها، قوی تر می شوم و هیچگاه انصراف نمی دهم بلکه اگر این وضعیت ادامه داشته باشد من به عنوان عضو شورای شهر شیراز کارهای انفرادی را بیشتر ادامه می دهم.

پاک فطرت یادآور شد: در شورای پنجم تخصص عمران، شهرسازی، حمل و نقل، فضای سبز شهری وجود ندارد اما در مباحث حقوقی، اجتماعی و سلامت افراد صاحب نام وجود دارند به همین دلیل باید در انتخاب شهردار به عنوان یار چهاردهم توجه ویژه داشت.

وی افزود: مشورت گرفتن به دلیل کمبود تخصص مشکلی نیست اما نباید در رای تزلزل داشت.

منتخب شورای پنجم شهر شیراز تاکید کرد: با تمام وجود و سابقه در خدمت شورای شهر شیراز هستم اما اگر منتخبین نخواهند از این سوابق استفاده کنند به سمت کارهای انفرادی خواهم رفت که خوشبختانه با سابقه طولانی حضور در سیستم های مدیریتی شورا و شهرداری تخصص لازم را دارم.

پاک فطرت با اشاره به وضعیت انتخاب شهردار شیراز نیز گفت: شهردار باید خصوصیت های متفاوتی از جمله تخصص و توان مدیریت داشته باشد و از طرفی قوانین نیز در این راستا مشخص است که بیش از ۵۰ درصد نامزدهای معرفی شده برای شهرداری شیراز این خصوصیت ها را ندارند.

وی ادامه داد: سابقه سیاسی بیشتر این افراد بر سابقه عمرانی، شهری و تخصصی پیشقدم است.

منتخب شورای پنجم شهر شیراز یادآور شد: سابقه ۳۳ سال کار مدیریتی من به این شورا کمک خواهد کرد اما تا امروز آنها به فکر کارهای سیاسی هستند.

کد خبر 4046396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha