۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۸:۴۵

عصر امروز؛

مراسم گرامیداشت شهیدان رکن آبادی وآقایی پور برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهیدان رکن آبادی وآقایی پور برگزار شد

مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سفیران مقاومت شهیدان غضنفر رکن آبادی و محمدرحیم آقایی پور عصر امروز با حضور خانواده این شهیدان و فعالان فرهنگی و سیاسی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم گرامیداشت سفیران مقاومت شهیدان غضنفر رکن آبادی و محمدرحیم آقایی پوراز شهدای فاجعه منا عصر امروز با حضور خانواده این شهیدان در تالار اندیشه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در این مراسم که به مناسبت دومین سالگرد فاجعه منا برگزار شد، حسین جابری انصاری، حسین امیرعبداللهیان، حسین شیخ الاسلام، محمد رضا باقری و جمعی از چهره های فرهنگی و سیاسی، رایزنان فرهنگی ایران در خارج از کشور، سفرای فلسطین و عراق و سیدعلی صفی الدین نماینده حزب الله لبنان در تهران و ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین حضور داشتند.

حجت الاسلام علیرضا پناهیان مشاور رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاهها در این مراسم به بیان سخنانی در باره مقام شهیدان بویژه دو شهید این برنامه پرداخت.

در این مراسم همچنین پیام سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان توسط فرزند شهید رکن آبادی قرائت شد؛ دبیرکل حزب الله لبنان در این پیام، شهید رکن آبادی را مردی مومن، صالح، فرهیخته و صاحب بصیرت عمیق توصیف کرده که از مرگ نمی هراسید و شهادت او برای همیشه انگشت اتهام را به سمت حکام آل صعود قرار داد.

شهید غضنفر رکن آبادی سفیر سابق ایران در لبنان و شهید محمدرحیم آقایی پور سفیر سابق ایران در اسلوونی در فاجعه منا به طرز مشکوکی به شهادت رسیدند.

کد خبر 4085459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha