۲۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۳:۵۶

سرپرست شهرداری کهریزک:

مرکز بازیافت زباله «آرادکوه» یکی از معضلات ترافیکی کهریزک است

 مرکز بازیافت زباله «آرادکوه» یکی از معضلات ترافیکی کهریزک است

ری- سرپرست شهرداری کهریزک گفت: مرکز بازیافت زباله «آرادکوه» یکی از معضلات ترافیکی کهریزک است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجتبی هاشمی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به این که شهر کهریزک یکی از مبادی اصلی اتصال به ۱۸ استان جنوبی کشور ومرقد مطهر امام خمینی(ره)، شهرک های صنعتی بزرگ، آسایشگاه ها است و روزانه تردد قابل توجهی در معابر شهری و جاده ای این شهر صورت می پذیرد، اجرای اقدامات لازم جهت پیشگیری از وقوع تصادفات و نظارت برقوانین و مقررات و رسیدگی به جرایم رانندگی و... از شاخص ترین وظایف نیروهای پلیس راهور به شمار می رود.

هاشمی در ادامه افزود: وجود مرکز بازیافت زباله آرادکوه در شعاع چند صدمتری شهر کهریزک و عبور وسایل نقلیه سنگین از معابر اصلی این شهر یکی از معضلات ترافیکی کهریزک محسوب می شود که به طور میانگین ترافیک و تخلفات متعددی را به پیکره این شهر تحمیل می کند.

وی با بیان اینکه موضوع مرکز بازیافت زباله آرادکوه بخش قابل توجهی از رسالت نیروهای پلیس راهور را سنگین تر می کند گفت: باید بگوییم که این موضوع قابل قدردانی و تحسین است که در هر ساعت از شبانه روزی که در معابر شهری و جاده ای این شهر تصادف و حادثه ای رخ داده است، نیروهای پلیس راهور حسن آباد در کوتاه ترین زمان ممکن در محل حادثه حضور یافته و ضمن رسیدگی به تخلفات از وقوع حوادث جانبی و رفع ترافیک اقدامات لازم را انجام داده اند .

سرپرست شهرداری کهریزک در پایان اظهار داشت: به منظور تسریع خدمت و افزایش رفاه نیروهای راهور، استقرار ایستگاه دائمی پلیس راهوردر محدوده شهر کهریزک در دستور کار اعضای شورای اسلامی شهر قرار دارد که با کسب مجوزهای لازم این طرح به زودی اجرا می شود.

کد خبر 4113391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha