۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۶:۳۲

معاون نظارت مجلس شورای اسلامی:

ابرقدرت‌های جهانی در مقابل اراده ملت ایران به زانو درآمده اند

ابرقدرت‌های جهانی در مقابل اراده ملت ایران به زانو درآمده اند

یاسوج- معاون نظارت مجلس شورای اسلامی گفت: دیدگاه و رویکرد جهانی نسبت به ایران تغییر کرده است و امروز ابرقدرت‌های جهانی از جمله آمریکا در مقابل اراده ملت ایران به زانو درآمده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مظفر ظهر دوشنبه در نخستین یادواره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: پاسداری از خون شهدا و ارزشهای انقلاب اسلامی مهمترین رسالت کنونی ما است.

وی با بیان اینکه این امر تنها در سایه همدلی و وحدت ملت ایران شکل می‌گیرد، اظهار داشت: در کنار مبارزه با  تکفیر باید با بصیرت پشت پرده تکفیر که آمریکا و غرب است را رسوا کرد.

مظفر اظهار داشت: داشتن سلاح تنها ابزار پیروزی در عرصه نظامی نیست و می‌توان با دست خالی و اعتقاد به خدا و ایمان راسخ نیز در برابر قدرتمندان ایستاد و به پیروزی رسید.

وی افزود: رزمندگان و شهدا در مقابل آنهایی که در دنیا قدرت را در سلاح می‌دانستند، تفسیر جدیدی ارائه دادند که این تفسیر روحیه مقاومت و ایستادگی بود.

 مظفر قیام عاشورا و سیره عملی امام حسین (ع) را الگوی خاص و ماندگار شهدای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: ایستادگی ملت ایران سایه جنگ را از سر ملت برداشت و همین مسئه عامل اصلی توسعه و پیشرفت ایران اسلامی است.

مظفر با اشاره به برگزاری یادواره شهدا اظهار داشت: پیام برگزاری یادواره شهدا حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و ولایت است.

معاون نظارت مجلس شورای اسلامی آشنایی نسل جوان با آرمانهای شهدا را از اهداف برگزاری یادواره شهدا عنوان کرد و گفت: مهمترین وظیفه کنونی ما پاسداری از آرمانها و خون شهدا است و برگزاری یادواره‌های شهدا پاسداشت گوشه ای از رشادتهای شهدا است.

به گزارش خبرنگار مهر، یادواره شهدای دانشگاه آزاد استان با حضور مسئولان کشوری و استانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار شد.

کد خبر 4115948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha