۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۰۶

امام جمعه یاسوج:

ترامپ اگر تاریخ بلد بود نام خلیج‌فارس را این‌گونه تلفظ نمی‌کرد

ترامپ اگر تاریخ بلد بود نام خلیج‌فارس را این‌گونه تلفظ نمی‌کرد

یاسوج- امام‌جمعه یاسوج گفت: ترامپ اگر تاریخ و جغرافیا بلد بود نام همیشگی خلیج‌فارس را این‌گونه تلفظ نمی‌کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته یاسوج افزود: آینده تاریکی در انتظار دشمنان اسلام است و اکنون ترامپ دیوانه بی سواد با کلمات زشت از تحریم سپاه حرف میزند.

وی با بیان اینکه ملت رشید و جوانان ایران جواب ترامپ دیوانه را می دهند، اظهار داشت: سپاهیان جوانان برومندی هستند که نور چشم ملتند و به گفته امام اگر سپاه نبود مملکت نیز نبود.

حسینی افزود: ملت مانند کوه در برابر شیطان بزرگ ایستاده اند و سپاه همچون سد فولادینی حافظ انقلاب است.

وی با بیان اینکه ملت ما از مظلومان دنیا حمایت می کند، گفت: ملت ما به دهن یاوه گویان می زند.

امام جمعه یاسوج با اشاره به حوادث یمن و میانمار اظهار داشت: در یمن مردم بی گناه کشته شده اند و مسلمانان محروم یمن مورد توطئه قرار گرفته اند.

حسینی افزود: ما با مردم مسلمان میانمار و یمن و سوریه و بحرین برادریم و هرکس بتواند به مسلمانان کمک کند اما نکند از مسلمانان نیست.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به لزوم رعایت تقوا در همه مسائل زندگی اظهار داشت: راه معبودیت نزد پروردگار این است که حرامها ترک و واجبات انجام شود.

حسینی حق و باطل را  مسائلی دانست که از بدو وجود انسان بوده و در هر دوره ای این دو در مقابل هم قرار داشته اند.

وی با بیان اینکه از زمان پیامبران و امامان نیز این دو بوده اند و در برابر هم قرار دارند، گفت: گرچه همواره باطل ها جمعیت و امکانات بیشتری داشته اند اما همانطور که خداوند وعده داده است حق همواره پیروز است و درجنگهای صدر اسلام نیز همچون جنگ بدر دشمنان سه برابر مسلمانان و مجهزتر بودند اما خداوند مسلمانان را بر مشرکین پیروز گردانید.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه در دفاع مقدس شرق و غرب از رژیم طاغوتی ضد ایرانی حمایت کردند که ایران پیروز نشود، اظهار داشت: به لطف خداوند و رهنمودهای  امام ما در جنگ به پیروزی رسیدیم و طاغوت دو هزار و صد ساله نابود شد.

حسینی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آغاز ماه صفر گفت: شنبه اولین روز ماه صفر و زمان ورود اهل بیت به شام است.

وی افزود: اهل بیت پیام عاشورا را به مردم نشان دادند و با سخنرانی بی نظیر امام سجاد مردم بیدار شدند و فهمیدند یزید چه جنایتی در کربلا مرتکب شد.

کد خبر 4119468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha