۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۵۹

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان خبر داد؛

جایگزینی ۴۲۰۰ کیلومتر کابل خود نگهدار به‌جای شبکه‌های سیم مسی برق

جایگزینی ۴۲۰۰ کیلومتر کابل خود نگهدار به‌جای شبکه‌های سیم مسی برق

خرم آباد - مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان از جایگزینی چهار هزار و ۲۰۰ کیلومتر کابل خودنگهدار به جای شبکه های سیم مسی برق در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون خودنیا در جمع خبرنگاران در سخنانی با اشاره به جایگزینی چهار هزار و ۲۰۰ کیلومتر کابل خودنگهدار به جای شبکه های سیم مسی در لرستان اظهار داشت: همچنین جمع آوری هشت هزار و ۵۳۶ تن سیم مسی در معرض سرقت، جمع آوری ۱۸ هزار و ۶۵۵ انشعاب غیرمجاز و تبدیل بیش از ۵۰ درصد آنها به انشعاب مجاز از دیگر برنامه های شرکت توزیع برق در استان است.

وی با اشاره به احداث نیروگاه گازی بروجرد توسط بخش خصوصی به مقدار ظرفیت ۶.۶ مگاوات گفت: همچنین احداث نیروگاه گازی  الیگودرز توسط بخش خصوصی به مقدار ظرفیت ۴.۸ مگاوات، احداث نیروگاه گازی دره تخت ازنا توسط بخش خصوصی به مقدار ظرفیت ۱ مگاوات، احداث یک طرح انرژی خورشیدی مسکونی در خرم آباد به مقدار ظرفیت ۵ کیلو وات و متصل به شبکه از دیگر برنامه های پیش بینی شده در هفته پدافند غیر عامل در لرستان است.

 مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان همچنین از احداث یک طرح انرژی خورشیدی مسکونی دیگر در خرم آباد به مقدار ظرفیت ۵ کیلو وات و متصل به شبکه و احداث سازه آبی بروجرد به مقدار ظرفیت ۱۷/ مگاوات خبر داد.

کد خبر 4126881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha