۲۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۳۱

رئیس دادگستری سیریک:

۲۳ هکتار اراضی ملی سیریک رفع تصرف شد

۲۳ هکتار اراضی ملی سیریک رفع تصرف شد

سیریک - رئیس دادگستری شهرستان سیریک گفت: ۲۳ هکتار اراضی ملی در شهرستان سیریک رفع تصرف شد .

مجید حسینقلی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ۲۳ هکتار اراضی ملی در شهرستان سیریک توسط یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان از دست زمین خوار رفع تصرف شد.

حسینقلی ارزش زمین های رفع تصرف شده را ۱۲ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در راستای مقابله با زمین خواران و صیانت از اراضی ملی شهرستان بیش از ۶۰ هکتار اراضی ملی در دست بررسی و صدور رای است.

حسینقلی با تاکید بر صیانت از اراضی ملی ابراز کرد: مهمترین هدف اصلی تشکیل جلسه شورای حفاظت ارای ملی شهرستان را پیشگیری  از تخریب اراضی ملی، جلوگیری از تغییر کاربری های غیر مجاز و تصرف اراضی ملی  برشمرد.

حسینقلی یادآور شد: باید با همکاری خوب و نزدیک دستگاه قضا، نیروی انتظامی، منابع طبیعی، جهادکشاورزی، راه و شهرسازی و دیگر ادارات و نهادها، دهیاران، شوراهای اسلامی شهرها و روستا ها در راستای حفاظت و صیانت از اراضی ملی تعامل و همکاری خوبی داشته باشند.

این مسئول تصریح کرد:وظایف ادارات و نهادها  در خصوص حفاظت و حراست  اراضی ملی مشخص است و به هیچ وجه نباید مسائل را به دوش یکدیگر بیندازند.

رئیس دادگستری شهرستان سیریک در همین خصوص اضافه کرد: رسانه ها نیز وظیفه دارند برا اساس رسالت آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی ، مصادیق جرائم را در این حوزه به آگاهی مردم برسانند برای اینکه مردم بهترین مدافعان از حقوق اجتماعی هستند.

کد خبر 4142956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha