۲۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۵۷

نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

متاسفانه در بهره گیری از دریا روز به روز عقب نشینی می کنیم

متاسفانه در بهره گیری از دریا روز به روز عقب نشینی می کنیم

بندرعباس - نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: متاسفانه در بهره گیری از دریا روز به روز عقب نشینی می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی صبح پنجشنبه در دیدار با مسئولان بخش شیبکوه و شهر بندرچارک با بیان اینکه بعضی کشورها با تسویه آب دریا،آن را برای کشاورزی استفاده میکنند گفت: همه تصمیم گیران و مسئولین باید بدانند چطور از دریا استفاده کرد اما متاسفانه قدر نعمت بزرگ دریا را نمی دانیم.

آیت الله نعیم آبادی با بیان اینکه قبل از انقلاب شورای شهر وجود نداشت گفت: مسئولین جایگاه خود را مدیون نظام و مردم هستند.

وی با بیان اینکه مسئولان اگر کاری را بتوانند انجام دهند و انجام ندهند روز قیامت چه پاسخی به حضرت حق خواهند داد؟ گفت: متاسفانه ما در بهره گیری از دریا روز به روز عقب نشینی می کنیم.

جزیره کیش به جای انبار مروارید تبدیل به انبار اجناس چینی شده است

آیت الله نعیم آبادی با انتقاد از واردات کالاهای چینی به کشور اظهار کرد: جزیره کیش که به جزیره مروارید معروف بود امروز به جای انبار مروارید تبدیل به انبار اجناس چینی شده است.

وی با بیان اینکه به جای خدمت به دریا، آن را آلوده کردیم گفت: ماهیگیری نسبت به سابق ضعیف تر شده و قدر نعمت بزرگ دریا را نمی دانیم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه بعضی کشورها با تسویه آب دریا،آن را برای کاشت گندم استفاده میکنند گفت: همه تصمیم گیران و مسئولین باید بدانند چطور از دریا استفاده کرد.

وی با بیان اینکه شکر؛ یعنی از نعمت ها خوب استفاده کردن تصریح کرد: طبق فرامین مقام معظم رهبری به عنوان اولی الامر؛ قاچاق حرام شرعی و عقلی است.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه شورای اسلامی شهر و روستا باید زبان مردم باشند گفت: اگر مسئولین برای حل مشکلات منطقه ای خطاب به وزرا طرح منطقی بدهند؛ بنده حمایت می کنم.

وی با بیان اینکه برای حل مشکل فقر فقط دعا و کمیته امداد کافی نیست گفت: اگر شکر، احسان و قناعت در جامعه جاری بود بسیاری از مشکلات حل می شد.

کد خبر 4146477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha