۲۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۳:۴۲

شیپور بهترین ابزار برای مشاوران املاک

شیپور بهترین ابزار برای مشاوران املاک

شاید خیلی از اصناف، سایت و اپلیکیشن شیپور را رقیبی برای خود بدانند. اما اگر کمی منصفانه به مزایای این سایت برای خود نگاه کنند، بی‌تردید نظر دیگری خواهند داشت.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، صنف مشاوران املاک از آن دست مشاغلی است که به اصطلاح دست در آن زیاد شده است. چرا که با توجه به وضعیت اقتصادی موجود و رکود نسبی بازار مسکن، بسیاری از مشاوران املاک به این شغل به عنوان یک کسب‌وکار دائمی و شغل اول نگاه نمی‌کنند. مشاوران املاک یا بنگاه‌داران تلاش می‌کند در تجارت‌های دیگری نیز مشارکت داشته باشند.

از طرف دیگر بسیاری از افرادی که با راه‌اندازی یک بنگاه مشغول خرید و فروش و اجاره املاک هستند، در واقع شغل دیگری چون مشاغل اداری دارند و برای بخش دوم زمان خود روی خرید و فروش یا اجاره املاک حساب کرده‌اند.

یکی دیگر از مشکلات موجود این است که شاید برخی مشاوران املاک قدیمی و شناخته شده باشند و سال‌ها در یک محل مشخص مشغول کسب روزی باشند، اما بسیاری از مشاوران املاک در محله‌های تازه‌ تاسیس و شهرک‌های مسکونی راه‌اندازی می‌شوند که خرید و فروش یا اجاره آپارتمان در آنها رونق بیشتری دارند. از همین رو تعداد زیادی مشاور املاک در کنار هم فعالیت می‌کنند.

به هر حال با تمامی مشکلات موجود، مشاوران املاک مشکل دیگری چون سایت شیپور را پیش روی خود می‌بینند که اگر کمی با دقت و منصفانه به ویژگی‌های جذاب و مزایای این سایت نگاه کنند، می‌تواند تهدیدی که به اشتباه در ذهن خود پرورانده‌اند را تبدیل به یک فرصت طلایی کنند.

مشاوران املاک به راحتی می‌توانند به کسب‌وکار خود رونق دهند. در شرایط امروز، مردم را باید انسان‌های آنلاین بدانیم که دائما در بین سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف گشت‌ می‌زنند و خواسته‌های خود را تامین می‌کنند. امروز کمتر کسی است که قصد فروش یا خرید املاک، اجاره املاک، فروش یا اجاره‌ی آپارتمان، خرید و فروش خودرو دست دوم، خرید و فروش کالای کارکرده و... را داشته باشد و سایت یا اپلیکیشن شیپور نشناسد.

پس به‌راحتی می‌توان بازار هدف بزرگی از مشتریان و متقاضیان املاک را پیش روی مشاوران املاک متصور بود. بنگاه‌دارها به جای اینکه املاک را به صورت به‌هم ریخته و نامنظم در دفاتر یا نهایتا سیستم‌های کامپیوتری خود ثبت کنند، می‌توانند خیلی راحت به صورت کامل و دقیق جزئیات هر ملک را در سایت شیپور ثبت کنند. از این رو دیگر نیازی نیست بنشینند و منتظر باشند تا شاید یک مشتری به بنگاه انها سر بزند و سراغ ملکی را بگیرد.

ضمن اینکه امکان اضافه کردن تصویر برای املاک وجود دارد که باعث می‌شود متقاضیان بهتر تصمیم‌گیری کنند. یکی دیگر از مزایای شیپور برای مشاوران املاک، دسته‌بندی‌های هوشمند و دقیق این سایت است که کمک می‌کند فروش و خرید املاک یا اجاره املاک در دسته‌بندی‌های خود انجام شود.

از طرف دیگر با ثبت دقیق جزئیات نیازی نیست مشاوران املاک برای اجاره آپارتمان یا خرید و فروش آپارتمان، دائما مشغول ارائه‌ توضیحات به متقاضیان باشند و وقتی کسی با آنها تماس می‌گیرد، می‌دانند قطعا خواهان ملک است.

یکی دیگر از مزیت‌های مهم شیپور برای مشاوران املاک این است که می‌توانند نظارت کافی بر بازار داشته باشند و با ارزیابی وضعیت املاک آگهی شده و شرایط کاری رقبا، تصمیم‌گیری درستی برای آینده‌ی کاری خود داشته باشند. امکان مقایسه‌ی املاک نیز برای کاربران وجود دارد.

امتیاز دیگری که شیپور برای مشاوران املاک دارد و می‌تواند در ارتقای وضعیت مالی آنها موثر باشد این است که می‌توانند املاک فروشی مردم را بررسی کرده و گزینه‌های مناسب را خریداری کرده و با فروش آنها سودآوری داشته باشند.

بی‌تردید مشاوران املاک برای خرید و فروش املاک مختلف یا خرید و فروش آپارتمان می‌توانند از بستر مناسب شیپور با مزایای زیاد و کاربران فراوانی که روزانه به سایت و اپلیکیشن شیپور سر می‌زنند، بیشترین بهره را ببرند.

کد خبر 4149090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha