۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۹:۲۶

رئیس اداره مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش اصفهان:

دو هزار مدرسه غیر انتفاعی در اصفهان وجود دارد

دو هزار مدرسه غیر انتفاعی در اصفهان وجود دارد

اصفهان - مدیر مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در حال حاضر بیش از دو هزار مدرسه غیر دولتی در استان اصفهان فعالیت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محبی پیش از ظهر سه‌شنبه در گردهمایی شورای عالی موسسان مدارس غیر دولتی کشور که در اصفهان برگزار شد با اشاره به اینکه استان اصفهان در حوزه مدارس غیر دولتی و مراکز به نوعی در کشور پیشگام است، اظهار داشت: در حال حاضر در این استان بیش از دو هزار مدرسه غیر دولتی و ۷۷۲ مرکز آموزشی فعال و ۷۵ مدرسه آموزش از راه دور و ۱۶۵ مدرسه هیات امنایی داریم.

وی با بیان اینکه از یک و نیم میلیون دانش آموزی که در مدارس غیر دولتی کشور تحصیل می‌کنند، یک دهم از این جمعیت در استان اصفهان تحصیل میکنند، ابراز داشت: ۱۸.۵ درصد از دانش آموزان استان اصفهان در مدارس غیر دولتی تحصیل می‌کنند.

رئیس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به چالشهای پیش روی مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی، افزود: برای حل این معضلات نیازمند تدوین آئین‌نامه های واحد هستیم.

وی تصریح کرد: حل مشکلات مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی باید در وزارت آموزش و پرورش برطرف شود تا دچار چندگانگی در حل این مشکلات نباشیم.

کد خبر 4150187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha