۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۲۲:۵۷

مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گرگان؛

تیم های ترکمنستان و پاکستان هم وارد گرگان شدند

تیم های ترکمنستان و پاکستان هم وارد گرگان شدند

گرگان – در ادامه ورود تیم ها برای شرکت در مسابقات کبدی قهرمانی آسیا، تیم های مردان و زنان ترکمنستان و پاکستان نیز وارد گرگان شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های مردان و زنان پاکستان و ترکمنستان شامگاه سه شنبه برای حضور در مسابقات کبدی قهرمانی آسیا ۲۰۱۷، با استقبال مسئولان ورزشی استان گلستان و شهرداری گرگان وارد این شهر شدند.

تیم مردان ترکمنستان در گروه دو مسابقات با تیم های ایران، تایلند، سری لانکا و کره جنوبی همگروه است و در دومین بازی دور مقدماتی به مصاف تیم کبدی کشورمان می رود.

تیم مردان پاکستان هم در گروه یک با تیم های هند، عراق، ژاپن و افغانستان همگروه است.

تیم زنان پاکستان اما در گروه دو با تیم های ایران، ژاپن، عراق و سری لانکا همگروه است و در بازی سوم مرحله مقدماتی خود با تیم ایران رو به رو می شود.

تیم زنان ترکمنستان نیز در گروه یک با تیم های هند، کره جنوبی، تایلند و چین تایپه همگروه است.

پیش از این علاوه بر تیم های مردان و زنان ایران، تیم های مردان و زنان کره جنوبی، مردان و زنان سری لانکا، مردان عراق و زنان چین تایپه به گرگان آمده بودند. سایر تیم ها نیز قرار است طبق برنامه تا پایان هفته جاری وارد گرگان شوند.

لازم به ذکر است؛ دهمین دوره مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا و پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا از سوم تا پنجم آذرماه به میزبانی گرگان در سالن امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 4151229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha