۲۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۳:۵۷

کارشناس امورفرهنگی تبلیغات اسلامی تویسرکان خبرداد:

اعزام ۸۱۲ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف تویسرکان

اعزام ۸۱۲ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف تویسرکان

تویسرکان - کارشناس امورفرهنگی تبلیغات اسلامی تویسرکان از اعزام ۸۱۲ مبلغ و مبلغه طی ۹ ماهه اول سال جاری به مناطق مختلف شهرستان تویسرکان خبر داد.

محمد موسی جوکار در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان هرساله در فصول و مناسبت‌های مختلف تبلیغی در قالب طرح‌های محرم، هفته ولایت، ایام فاطمیه، رحلت حضرت امام خمینی (ره)، دهه کرامت، ماه رمضان و سایر مناسبت ها نسبت به اعزام مبلغ و مبلغه بومی و غیربومی از دفترتبلیغات قم، اوقاف، طرح هجرت، سازمان تبلیغات اسلامی، دفترمراجع به مناطق شهری و روستایی، مراکز آموزشی، ادارات و کارخانجات اقدام می‌کند.

وی با اشاره به رشد ۱۰ درصدی اعزام مبلغ در سال جاری افزود: اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان نهایت سعی و تلاش خودرا در زمینه برنامه‌ریزی مناسب برای پشتیبانی وحمایت از مبلغین انجام داده تا بتوانند با بهره‌گیری از تمامی امکانات و ابزار موجود وظیفه خطیر خود که همانا رساندن پیام الهی به گوش و جان بندگان خدا است را عملی کنند.

جوکار ادامه داد: طی ۹ ماهه نخست سالجاری ۸۱۲ مبلغ و مبلغه در مناسبت های اعتکاف، عید مبعث، مهدویت، ارتحال حضرت امام(ره) و ماه رمضان، دهه ولایت، دهه اول محرم، دهه آخر صفر، هفته وحدت به نقاط شهری و روستایی شهرستان اعزام شدند که از این تعداد ۲۲۰ نفر مبلغه و ۵۹۲ نفر مبلغ هستند.

کارشناس امورفرهنگی تبلیغات اسلامی تویسرکان افزود: این مبلغین برنامه‌های متعددی ازجمله سخنرانی، اقامه نمازجماعت، برگزاری کلاس‌های آموزش احکام و قرآن، جلسات دعا، تبیین زندگانی ائمه (ع) و نشرو ترویج احکام الهی را اجرا کردند.

کد خبر 4170662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha