۲۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۵۶

ضرورت تغییر رویکرد در شرکت های تخصصی مدیریت شهری

ضرورت تغییر رویکرد در شرکت های تخصصی مدیریت شهری

نایب رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت تغییر رویکرد در شرکت های تخصصی که در حوزه مدیریت شهری فعالیت دارند تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، افشین حبیب زاده در جریان بررسی گزارش وضعیت شبکه جمع آوری آبهای زیر سطحی و عملکرد شرکت خاکریز آب بر ضرورت تغییر رویکرد در شرکت های تخصصی تاکید کرد و گفت: یکی از این تغییر رویکرد ها این می تواند باشد که بدون مطالعات کارشناسی و حصول اطمینان اقدام به کاری نشود.

وی خاطرنشان کرد: شرکت خاکریز آب یکی از شرکت های زیر مجموعه معاونت فنی و عمران شهرداری است که فعالیت های زیر ساختی شهر تهران تحت عنوان جمع آوری آب های سطحی و زیر سطحی شهر تهران را انجام می دهد.

حبیب زاده گفت: اهمیت فعالیت های این شرکت زمانی نمود پیدا می کند که سیلابی در تهران رخ دهد.

رییس کمیته عمران شورا در ادامه سخنان خود اظهار داشت: فعالیت های این شرکت با اینکه در زیر سطح انجام می پذیرد اما اثر گذاری موثر در جلوگیری از سیلاب و سایر مخاطرات شهر تهران خواهد داشت.

افشین حبیب زاده در این جلسه همچنین بر ضرورت اجرای قوانین از سوی شرکت هایی مانند خاکریز آب تاکید کرد و گفت: اجرای تشریفات قانونی نظیر برگزاری مناقصات یکی از مواردی است که در همین تغییر رویکرد ها باید مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: ما اعتقاد داریم اگر شرکت ها توانمندی و توانایی اجرای یک پروژه را دارند این توانایی ها باید در مناقصات به منصه ظهور برسد.

حبیب زاده همچنین یاد آور شد: نظارت عالیه از سوی شرکت هایی نظیر خاکریز آب در اجرای پروژه ها یکی دیگر از مصادیق تغییر رویکرد می باشد. نظارت بر ناظر مقیم و پیمانکار باید مستقیما از سوی خود این شرکت ها صورت پذیرد و اینکه امر نظارت به مشاوران طرح سپرده شود آب در هاون کوبیدن است.

کد خبر 4171303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha