۳۰ آذر ۱۳۹۶، ۹:۵۵

فرمانده انتظامی استان زنجان:

پیشگیری از وقوع جرم یکی از برنامه‌های اصلی نیروی انتظامی است

پیشگیری از وقوع جرم یکی از برنامه‌های اصلی نیروی انتظامی است

زنجان-فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پیشگیری از وقوع جرم یکی از برنامه‌های اصلی نیروی انتظامی است و در این خصوص با مدیریت و برنامه‌ریزی مدون وارد عرصه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی آزادی شامگاه چهارشنبه در مجمع سالیانه قضایی نیروهای مسلح استان،  با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم یکی از برنامه‌های نیروی انتظامی است، افزود: نیروی انتظامی در این خصوص با مدیریت و برنامه‌ریزی مدون وارد عرصه شده است و تاکنون اقدامات پیشگیرانه خوبی را انجام داده است. 

وی بابیان اینکه زنجان ۱٫۳ درصد از جمعیت سطح کشور را تشکیل می‌دهد، اظهار کرد: میزان جرائم در استان زنجان  ۰٫۵ درصد از سطح کشور است که تحقق این مهم در سطح کشور بسیار خوب بوده و باید وقوع جرائم در استان به کمترین حد ممکن خود برسد.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: طبق آمار میزان وقوع جرم در استان  زنجان پایین است و برای  کاهش این مهم باید از ظرفیت‌های مذهبی به خوبی استفاده شود. 

آزادی ابراز کرد: استان زنجان از نظر وقوع قتل سی و دومین استان کشور از بین سی و چهار استان است و خوشبختانه در زنجان آدم‌ربایی و سرقت از بانک رخ نداده است.

وی گفت: ایجاد آرامش و امنیت در جامعه از اهداف مهم پلیس است و امروز ناجا بااقتدار از دیروز بر ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی توجه دارد و نیروی انتظامی زنجان در حوزه پیشگیری خوب عمل کرده است. 

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: خوشبختانه در استان زنجان پلیس تعامل و ارتباط خوبی با مردم دارد و این امر در موفقیت مأموریت‌ها و اقدامات پلیس بسیار مؤثر بوده است و در این میان وقوع جرائم در پلیس استان بسیار پایین است و باید پیشگیری از وقوع جرم در بین پلیس هم تقویت شود. 

آزادی افزود:  پلیس استان زنجان برای برقراری امنیت و آرامش با تمام توان و شبانه‌روز جهاد گونه تلاش می‌کند.

کد خبر 4178411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha