۳۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۳:۵۸

فرماندار قشم:

برای اثرگذاری ورزش باید از نگاه سنتی عبور کرد

برای اثرگذاری ورزش باید از نگاه سنتی عبور کرد

قشم - فرماندار قشم گفت: برای اثرگذاری ورزش باید از نگاه سنتی عبور کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نصری پیش ازظهر پنجشنبه در نشست شورای عالی ورزش شهرستان و ستاد ساماندهی امور جوانان با اشاره به نقش جوانان در توسعه، آبادانی و رونق کشور بیان داشت: نیازمند برنامه ریزی هدفمند و تشریک مساعی همه دستگاه ها در جهت تعمیق فرهنگ و باور دینی و گذر از مرحله شعار هستیم.

نصری، ورزش را یکی از مهم ترین راه های مقابله با آسیب های اجتماعی دانست واظهارداشت: ورزش به عنوان یکی از بزرگترین معروف های است که همه اقشار جامعه می تواند از اثرات آن منتفع شوند.

فرماندار شهرستان قشم بیان داشت: برای اثرگذاری ورزش باید از نگاه سنتی عبور و بر اساس برنامه ریزی های کارشناسی شده و هدفمند حرکت شود.

نصری با اشاره به جایگاه پارک های محله ای در بین خانواده ها اظهار داشت: شهرداری ها و سازمان منطقه آزاد در جانمایی پارک ها دقت نظر داشته و فضای موجود پارکی در شهرستان افزایش داده تا همه نقاط مسکونی بهرمند شوند.

فرماندار شهرستان قشم عنوان کرد: تمام امکانات پارک های محله ای باید به گونه ای باشد که مورد استفاده تمامی گروه های سنی و اقشار مختلف قرار گیرد.

نصری اظهارداشت: ورزش صبحگاهی یکی ازضرورتهای جامعه میباشد که با برنامه ریزی و فرهنگ سازی همه اقشار از آن استقبال کنند.

فرماندار نصری اظهارکرد : بابرنامه ریزی صحیح  جمعیت حاضر در مساجد به سمت ورزش های همگانی و ورزشکاران به سمت مساجد باید در دستور کار دستگاههای اجرایی عضو شورای عالی ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان باشد.  

وی بیان داشت: با فراهم کردن زیر ساخت های ورزشی در شهرستان ما باید بتوانیم میزبانی اردوهای برخی تیم های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۰ قطر را در این جزیره بر پا کنیم.

نصری گفت: حضور تیم های ورزشی می تواند زنجیره ای از تبلیغات، گردشگر و رونق کسب و کار و معیشت محلی را برای جامعه محلی شهرستان بهمراه داشته باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان قشم عنوان کرد: توسعه ورزش های ساحلی و بانوان، لزوم پرداختن به ورزش های آبی با توجه به موقعیت شهرستان در کنار دریای بیکران خلیج فارس جایگاه این شهرستان را درمنطقه به یک جایگاه مطلوب برسانیم.

نصری با تقدیر از همکاری اداره ورزش و جوانان، دهیاری ها و خیرین شهرستان قشم گفت : برای توسعه ورزش در روستاهای این شهرستان ۱۰ زمین چمن روستایی در هفته دولت به بهربرداری رسیده است که میتواند به ورزش روستاها کمک شایانی کند.

نصری بیان داشت : ورزش ظرفیت منحصر به فردی است که در دنیای امروز برای سلامتی جامعه، سلامت جوانان و شناسایی کشور در جهان نیازمند آن هستیم و باید با نقشه راه ورزشی در جهت استفاده حداکثری از این حوزه بسیار اثر گذار حرکت کنیم.

شورای عالی ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان قشم به ریاست علیرضا نصری فرماندار و با حضور محمد رضا فضلی معاون مرکز پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان، غلامعلی دانشور مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان، قدیری مدیر کل ورزش منطقه آزاد قشم و ۲۲ دستگاه عضو در فرمانداری برگزار شد.

کد خبر 4178831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha