۷ دی ۱۳۹۶، ۱۵:۲۵

رئیس صنعت، معدن و تجارت سیریک:

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سیریک گشایش یافت

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سیریک گشایش یافت

سیریک - رئیس صنعت، معدن و تجارت سیریک گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در محل زمین ورزشی شهر سیریک گشایش یافت.

محمد کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با بیش از ۱۲۰ غرفه با هدف تنظم بازار و سهولت دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز و تامین کالاهای اساسی مردم در شهرستان سیریک دایر شده است.

کریمی گفت: در این نمایشگاه انواع پوشاک، لوازم التحریر، کیف و کفش، فرش و موکت، لوازم آشپزخانه، دکوراسیون منزل، آجیل و خشکبار، مواد غذایی، ظروف پلاستیکی، لوازم خرازی، انواع لباس ها و پوشش های بومی و محلی عرضه شده است.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد از غرفه های این نمایشگاه مربوط به فعالان اقتصادی خارج از شهرستان سیریک و ۲۰ درصد از داخل شهرستان هستند اظهارداشت: این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز  با ۳۰ درصد تخفیف در دو نوبت صبح و عصر در محل استادیوم آزادی شهر بندر سیریک دایر است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت سیریک ابرازداشت: مردم خوب و نجیب شهرستان سیریک می توانند برای بازدید و خرید کالاهای مورد نیاز خود که کالاهایی باکیفیت و ارزان قیمت هستند به این نمایشگاه مراجعه و کالهای مورد نیاز تهیه و خریداری کنند.

کریمی اضافه کرد: این نمایشگاه صبح ها از ساعت ۸ الی ۱۳ و عصرها  از ساعت ۱۴ الی ۲۲ برای بازدید علاقمندان دایر است.

وی نقطه قابل توجه این نمایشگاه عرضه محصولات و کالای بومی دانست و افزود : تعداد چهار غرفه که محصولات و کالاهای بومی و محلی شهرستان سیریک  عرضه می نمایند دایر شده است.

کریمی هدف ایجاد غرفه عرضه لباس محلی و بومی سیریک در این نمایشگاه را ترویج و فرهنگ پوشش محلی و بومی سیریک دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه هدف اصلی از ایجاد نمایشگاه تامین کالاهای اساسی مردم منطقه است ولی یکی دیگر ازاهداف ایجاد نمایشگاه ترویج فروش کالاهای تولید داخل است.

کد خبر 4185387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha