۱۲ دی ۱۳۹۶، ۱۶:۱۹

آغاز ششمین دوره جشنواره آموزشی-ترویجی "مشکات" در غرب پایتخت

آغاز ششمین دوره جشنواره آموزشی-ترویجی "مشکات" در غرب پایتخت

شهردار منطقه۲۱ از آغاز ششمین دوره جشنواره آموزشی-ترویجی "مشکات" با هدف تقویت و گسترش انگیزه های مشارکت جویانه شهروندان و دانش آموزان ساکن در غرب تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رحمانی شهردار این منطقه با اعلام خبر فوق گفت: هدف از برگزاری ششمین دوره جشنواره آموزشی-ترویجی "مشکات" تقویت و گسترش انگیزه های مشارکت جویانه شهروندان و دانش آموزان و همچنین کشف و معرفی ظرفیت و توانایی های گوناگون شهروندان ساکن در محلات سیزده گانه ورودی غربی پایتخت است.

وی در ادامه افزود: ششمین دوره جشنواره آموزشی-ترویجی "مشکات" در چهار محور "شهر فرهنگی-فرهنگ شهروندی"، "شهر ایمن-مباحث زیست محیطی"، "فرهنگ رانندگی-حقوق و تکالیف عابران" و "زیبایی شناسی شهری-معماری ایرانی اسلامی" در ده قالب نقاشی، خاطره نویسی، عکاسی، کاریکاتور، گزارش تصویری، شعر، داستانک، سرود و تئاتر دانش آموزی، انیمیشن و فیلم کوتاه به صورت فردی و گروهی برگزار می شود.

رحمانی همچنین یادآور شد که این دوره از جشنواره در پنج گروه سنی زیر هفت سال، هفت تا نه سال، ده تا دوازده سال، سیزده تا پانزده سال و شانزده سال به بالا اجرایی می شود.

شهردار منطقه۲۱ در ادامه تصریح کرد: معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه در جمع آوری موضوعاتی چون تکریم سالمندان، تجلیل توان خواهان، شهر فرهنگی و فرهنگ شهروندی، کودکان امروز-امیدان فردا و ... به طور ویژه در این جشنواره مشارکتی فعال دارد.

رحمانی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندانی که مایل به شرکت در ششمین دوره جشنواره آموزشی-ترویجی "مشکات" هستند، تا پایان دی ماه فرصت دارند تا با حداکثر ارسال سه اثر به دبیرخانه مرکزی جشنواره واقع در محل اداره آموزش های شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۲۱ آمادگی خود برای حضور در این دوره از جشنواره را اعلام نمایند.

لازم به ذکر است، پس از ثبت آثار ارسالی در "سامانه اینترنتی جشنواره مشکات" در پرتال معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، این آثار در بهمن ماه وارد مراحل داوری شده و از نفرات برتر جشنواره در رشته های مختلف با اهدای جوایزی نفیس تقدیر خواهد شد.

کد خبر 4189621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha