۱۵ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۰۶

رونمایی اکیپ از اهداف مادرید؛

«ایکاردی» و «ورنر» در رادار رئال/ «بنزما» هنوز انتخاب اول است

«ایکاردی» و «ورنر» در رادار رئال/ «بنزما» هنوز انتخاب اول است

رئال مادرید برای خرید ایکاردی یا ورنر با این دو بازیکن وارد مذاکره شده، اما زیدان دوباره اعلام کرده که انتخاب اول او کماکان کریم بنزما خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه فرانسوی اکیپ گزارشی از نقل و انتقالات تیم فوتبال رئال مادرید دارد و مدعی شده این تیم که برای جذب یک مهاجم در ماه ژانویه یا نهایتا تا تابستان مصمم است، قرار است مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی اینتر را به خدمت گیرد. این تصمیم در جلسه‎ای که در آن زین‎الدین زیدان، فلورنتینو پرس و خوزه آنخل سانچس حضور داشتند، گرفته شده است.

بر اساس گزارش روزنامه فرانسوی، مادرید مذاکرات با ایکاردی و همچنین تیمو ورنر، بازیکن لایپزیگ را آغاز کرده است. ایکاردی تا سال ۲۰۲۱ با اینتر قرارداد دارد و ورنر که لیورپول هم مشتاق جذبش است قراردادی با تیم آلمانی دارد که تا ژوئن ۲۰۲۰ اعتبار دارد.

اکیپ مدعی شده در این جلسه زیدان توضیح داده که هنوز هم انتخاب اول او برای پست مهاجم کریم بنزما است و این یعنی کار برای بازیکنی که قرار است به مادرید اضافه شود بسیار سخت است و باید مدتی را روی نیمکت بنشیند.

ایکاردی در رقابت‎های این فصل برای اینتر در ۲۱ بازی ۱۷ گل زده و بهترین گلزن «سری آ» است. قیمت او هم چیزی حدود ۷۵ میلیون یورو است. تیمو ورنر اما در ۲۳ بازی ۱۲ گل زده و اگر به رئال ملحق شود در لیگ قهرمانان هم نمی‏تواند برای این تیم به میدان برود چون برای لایپزیگ در این بازی‌ها به میدان رفته است. 

کد خبر 4191450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha