۳۰ دی ۱۳۹۶، ۱۸:۴۹

استاندار زنجان تاکید کرد:

ضرورت همکاری دستگاه‌ها در برگزاری رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون

ضرورت همکاری دستگاه‌ها در برگزاری رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون

زنجان-استاندار زنجان تاکید کرد: همه دستگاه‌ها باید در برگزاری هر چه بهتر رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون جام فجر همکاری جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله درویش امیری عصر  شنبه در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر که در سالن امام علی (ع) استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه میزبانی چنین رقابت‌هایی از جهات مختلف برای استان اهمیت دارد، افزود: باید از فرصتی که به واسطه برگزاری این رقابت‌ها برای زنجان به دست آمده است، نهایت بهره‌برداری را ببریم.

وی با بیان اینکه همه بخش‌های استان باید در برگزاری مطلوب این رقابت‌ها که برای نخستین بار به خارج از پایتخت واگذار شده است، تلاش وافر داشته باشند، ادامه داد: از این مسابقات باید به‌عنوان فرصتی مهم برای معرفی ظرفیت‌های بالقوه استان در زمینه‌های مختلف استفاده کنیم.

استاندار زنجان با یادآوری اینکه حضور ورزشکاران ۱۵ کشور خارجی در زنجان یک فرصت مغتنم برای توسعه صنعت گردشگری استان به‌شمار می‌رود، اظهار کرد: بی‌تردید میزبانی این رقابت‌ها در زنجان علاوه بر ارتقای جایگاه بدمینتون استان، فضای نشاط و همدلی را نیز در استان افزایش خواهد داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این جلسه از حضور ۱۵ کشور خارجی در بیست و هفتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون جام فجر در زنجان خبر داد و گفت: این رقابت‌ها قرار است از ۱۶ تا ۱۹ بهمن‌ماه امسال به میزبانی سالن مجموعه مادران و کودکان زنجان برگزار شود.

علی خلیلی با یادآوری اینکه در مراسم اختتامیه این دوره از رقابت‌ها شاهد حضور وزیر ورزش و جوانان نیز خواهیم بود، ادامه داد: بی‌تردید واگذاری میزبانی چنین رقابت‌هایی که تا به امروز فقط در تهران برگزار می‌شد، نشان از جایگاه ارزشمند بدمینتون زنجان در سطح کشور دارد که باید قدر این جایگاه را بدانیم.

وی با اشاره به اینکه میزبانی این رقابت‌ها علاوه بر ارتقای جایگاه بدمینتون استان، سایر توانمندی‌های استان در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و ... را نیز در معرض دید مهمانان داخلی و خارجی قرار خواهد داد، خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها فرصت بسیار مغتنمی است تا بتوانیم نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کرده و در راستای رفع و بهبود آن‌ها گام برداریم.

کد خبر 4205136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha