۱۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۴۷

در جلسه شورای ترافیک یزد مطرح شد؛

لزوم بهبود فرهنگ دوچرخه‌سواری یزد/۳طرح در دستور کار شورای ترافیک

لزوم بهبود فرهنگ دوچرخه‌سواری یزد/۳طرح در دستور کار شورای ترافیک

یزد ـ معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری یزد بر ضرورت بهبود فرهنگ دوچرخه سواری در یزد تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین فلاح تفتی صبح امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان یزد با اشاره به اینکه اصلاح هندسی بسیاری از خیابان‌های یزد در دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: طرح اصلاح هندسی تقاطع فهادان ـ سید گلسرخ و انتهای بلوار کشاورز در روستای اکرمیه از توابع بخش مرکزی، طرح احداث مسیر دوچرخه سواری در باند شمالی بلوار جمهوری اسلامی و برخی دیگر از طرح‌های ترافیکی است که باید در یزد اجرا شود.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها هم اکنون در دستور کار شورای ترافیک شهرستان یزد است، عنوان کرد: برای اجرای این طرح‌ها نیاز به همکاری همه دستگاه‌های عضو در شورای ترافیک است.

فلاح تفتی ادامه داد: نگاه بخشی و یک‌سویه به مشکلات ترافیکی شهرها و روستاها به‌ هیچ‌وجه صحیح نیست و ضروری است تا با برنامه‌ریزی صحیح، تعامل و همفکری در راستای بهبود وضعیت ترافیکی در سطح شهرستان گام برداریم.

معاون فنی و امور عمرانی فرماندار یزد همچنین با اشاره به اجرای طرح‌های ترافیکی در روستاهای شهرستان اظهار داشت: اجرای طرح‌های عمرانی و ترافیکی در روستاها باید در مسیر کارشناسی و علمی اجرایی شود تا علاوه بر کمک به روستاها، در بهبود موضوعات ترافیکی در شهرها نیز مؤثر و مفید باشد.

فلاح تفتی بر ضرورت بهبود فرهنگ استفاده از دوچرخه در میان مردم شد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه شهرداری یزد به این موضوع به ‌صورت جدی وارد شده که انتظار داریم مسیرهای ویژه دوچرخه‌سواری برای شهروندان در معابر و خیابان‌های اصلی و مرکزی شهر طراحی و اجرا شود.

کد خبر 4216280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha