۱۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۰۵

نخست وزیر سابق نپال در کنفرانس احزاب آسیایی:

برنامه های مختلفی را برای توسعه راه ابریشم آغاز کردیم

برنامه های مختلفی را برای توسعه راه ابریشم آغاز کردیم

ژالانت خانال با بیان اینکه زیر نظر احزاب سیاسی برنامه هایی را در نپال آغاز کردیم، تصریح کرد: برای توسعه راه ابریشم نیز برنامه های مختلفی را آغاز کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ژالانت خانال نخست وزیر سابق نپال صبح امروز (شنبه) در بیست و نهمین نشست کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی گفت: احزاب و تشکل ها می توانند نقش مهمی در مقابله با افراطی گری و تروریسم ایفا کنند.

وی ادامه داد: بر پایه قوانین، دموکراسی و مردم سالاری جزیی از احزاب نپال ما قرار گرفته است که در سال های اخیر برنامه های زیادی را برای رسیدن به این مباحث در نظر گرفتیم.

نخست وزیر سابق نپال با بیان اینکه برای ایجاد تغییرات پایدار در نپال لازم است برنامه های فکری و سیاسی بسیاری در این کشور داشته باشیم، اظهار داشت: برای تحقق این برنامه ها باید احزاب مختلف با هم در ارتباط باشند.

وی با بیان اینکه زیر نظر احزاب سیاسی برنامه هایی را در نپال آغاز کردیم، تصریح کرد: برای توسعه راه ابریشم نیز برنامه های مختلفی را آغاز کردیم.

 ژالانت خانال افزود: باید زمینه ای برای کمک به کشورهای مختلف از جمله نپال داشته باشیم که لازمه آن وجود جاده های ارتباطی است.

وی گفت: باید همکاری های مختلفی بین کشورهای مختلف به وجود آید تا ضمن همکاری ملت ها تفاهم های بسیاری بین احزاب نیز به وجود آید. در حقیقت راه ابریشم برای رسیدن به صلح پایدار و همکاری بین سیستم های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را فراهم خواهد کرد.

کد خبر 4217531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha