۱۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۳۳

جانشین فرمانده ندسا از جزیره ابوموسی و سکوی نفتی مبارک بازدید کرد

جانشین فرمانده ندسا از جزیره ابوموسی و سکوی نفتی مبارک بازدید کرد

ابوموسی - جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه از جزیره ابوموسی و سکوی نفتی مبارک بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از نیروی دریایی سپاه، جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه در بدو ورود در فرودگاه مورد استقبال سردار عمویی و حجت الاسلام عباسی(فرمانده و مسئول نمایندگی قرارگاه امام سجاد(ع)) و جمع دیگری از مسئولان مستقر در بوموسی قرار گرفت. دریادار علیرضا تنگسیری در گلزار شهدای بوموسی حضوریافت و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

دیدار از سکوی نفتی مبارک و بررسی ابعاد امنیتی و حفاظتی شعاع مرزی این تأسیسات که با حضور توانمند رزمندگان نیروی دریایی سپاه تأمین می شود از دیگر برنامه های جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه بود.

دکتر نوروزی ریاست پالایشگاه گاز سرخون و قشم و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، نیز سردار تنگسیری را در بازدید از سکوی نفتی مبارک همراهی می کرد.

سردار تنگسیری پس از دیدار با جمعی از رزمندگان واحدهای شناوری، در حسینیه ولایت جزیره بوموسی حضور یافت و در حضور گروهی از دریادلان نیروی دریایی سپاه حاضر در این حسینیه طی سخنانی ضمن تبریک خجسته ایام پیروزی انقلاب اسلامی، از مجاهدت پاسداران غیرتمند و دریادل نیروی دریایی سپاه در قرارگاه امام سجاد علیه السلام تقدیر و تجلیل کرد.

دریادار علیرضا تنگسیری انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) را یک نقطه عطف در تاریخ بشریت توصیف کرد و گفت: این انقلاب از دل مردم برخاست و با هدایت رهبری بزرگ و الهی به پیروزی رسید و از روز نخست با وجود دسیسه های رنگارنگ دشمنانی که با همه قوا و توان خود کمر به نابودی این انقلاب بسته بودند، به راه و حیات خود ادامه داد.

وی به گوشه ای از دستاوردهای سترگ انقلاب اسلامی در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، دفاعی و امنیتی و ... اشاره و خاطر نشان کرد: قبل از انقلاب کشور ما زیر سلطه استبداد فقط به عنوان کشوری مصرف کننده و وارد کننده بود و از خود چیزی نداشت اما به یاری خدا بعداز انقلاب با وجود تحریم های مختلف و توطئه های دشمنان و فتنه های داخلی،که تنها وجود یکی از آنان برای فروپاشی یک نظام و کشور کافی بود، در سایه سار ولایت و با اتکا به توان داخلی در زمینه های بسیاری خودکفا شده و در اولین رتبه های جهانی قرار بگیریم. جانشین نیروی دریایی سپاه با بیان ادامه دار بودن فتنه ها و دشمنی های مخالفان انقلاب اسلامی، توکل بر خدا و افزایش اقتدار را راه ایستادگی و مقابله با این دشمنی ها عنوان کرد.

گفتنی است در حاشیه این دیدار ترفیع درجه برادر پاسدار رضایی از فرماندهان مجموعه قرارگاه امام سجاد(ع) توسط دریادار تنگسیری به وی اعطا گردید.

کد خبر 4222022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha