بارزانی در جمع خبرنگاران؛

بعد از مشورت با جریان‌های سیاسی تاریخ انتخابات اقلیم تعیین می‌شود

بعد از مشورت با جریان‌های سیاسی تاریخ انتخابات اقلیم تعیین می‌شود

نخست وزیر اقلیم کردستان اعلام کرد بعد از رایزنی با جریان‌های سیاسی در کردستان درباره برگزاری تاریخ انتخابات تصمیم‌گیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه روداو، «نچیروان بارزانی» نخست وزیر دولت اقلیم کردستان امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد که اعلام زمان برگزاری انتخابات در اقلیم کردستان نیازمند هماهنگی با دیگر جریان های سیاسی در این اقلیم است.

وی در پی دیدار با نمایندگان پارلمان و کمیساریای برگزاری انتخابات در اقلیم کردستان اعلام کرد که در این دیدار مسأله تعیین تاریخ برگزاری انتخابات مورد بحث قرار گرفته اما تاریخ برگزاری انتخابات انتخاب نشده است.

بارزانی گفت که در این دیدار نمایندگان پارلمان مسائل قانونی مربوط به انتخابات را مطرح کرده و دولت نیز اعلام آمادگی کرده تا در اقلیم کردستان انتخابات برگزار شود.

نخست وزیر اقلیم کردستان عراق گفت که قرار شده بعد از رایزنی با دیگر جریان های سیاسی در اقلیم کردستان تاریخ برگزاری انتخابات مشخص شود.

وی همچنین در خصوص اخبار منتشر شده درباره اینکه بغداد ۲۵۰ میلیارد دینار برای پرداخت حقوق معوق کارکنان اقلیم کردستان به اربیل داده است، گفت که هنوز چنین مبلغی به دست دولت اقلیم کردستان نرسیده است اما در یکی از حساب های بانک مرکزی عراق در اربیل نگه داری می شود.

کد خبر 4222275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha