۲۴ اسفند ۱۳۹۶، ۲۲:۲۰

وزیر ورزش و جوانان:

برنامه ویژه‌ای برای ورود بخش خصوصی به سوارکاری گنبد داریم

برنامه ویژه‌ای برای ورود بخش خصوصی به سوارکاری گنبد داریم

گنبد کاووس – وزیر ورزش و جوانان گفت: برنامه ویژه‌ای برای ورود بخش خصوصی به مجموعه سوارکاری و مسابقات اسبدوانی گنبد کاووس داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی فر بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه برگزاری هفته سی و پنجم کورس اسبدوانی گنبد کاووس در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: شور و هیجان موجود در برگزاری رقابت‌های اسبدوانی گنبد کاووس اتفاق خوبی است و موجب شده تا اوقات فراغت جوانان در فضایی سالم پر شود.

وی افزود: گنبد کاووس کانون سوارکاری و اسبدوانی کشور است و بنده به عنوان متولی ورزش کشور اعتقاد دارم باید به توسعه این رشته در منطقه کمک کنیم.

سلطانی فر تصریح کرد: باید امکانات بیشتری در اختیار علاقمندان به سوارکاری و اسبدوانی در گنبد کاووس قرار بگیرد و مردم در فضایی مناسب تر از این مسابقات دیدن کنند.

وی ادامه داد: یکی از اولویت‌های ما در وزارت ورزش و جوانان توسعه ورزش در شهرستان‌هاست که گنبد کاووس هم شامل آن می‌شود زیرا ظرفیت‌های ورزشی فوق العاده‌ای در این منطقه وجود دارد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه برای توسعه سوارکاری و اسبدوانی در گنبد کاووس نیاز به کمک بخش خصوصی است، گفت: یکی از برنامه‌های ما ورود بخش خصوصی به مجموعه سوارکاری و مسابقات اسبدوانی گنبد کاووس است زیرا این ورزش ریشه دار باید شرایط بهتری نسبت به حال حاضر داشته باشد.

سلطانی فر افزود: باید وضعیت خصوصی سازی مجموعه سوارکاری و مسابقات اسبدوانی گنبد کاووس مشخص شود تا این رقابت‌ها در فضایی مدرن برگزار شود.

کد خبر 4252892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha