۲۸ اسفند ۱۳۹۶، ۱۹:۲۱

پیام نوروزی نماینده ولی‌فقیه در لرستان؛

رشد معنوی واخلاقی جامعه مدیون ائمه(ع)/نویدآینده درخشان برای ایران

رشد معنوی واخلاقی جامعه مدیون ائمه(ع)/نویدآینده درخشان برای ایران

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد در پیام نوروزی خود گفت: رشد معنوی، اخلاقی و تربیتی جامعه مدیون وجود پربرکت امامان معصوم(علیهم‌السلام) است.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید احمد میرعمادی طی پیامی آغاز سال نو را به مردم استان لرستان تبریک گفت که در این پیام آمده است:

یا مقلب‌القلوب والابصار، یا مدبر الیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال حوّل حالنا الی احسن الحال

السَّلامُ عَلَیْکَ یَا أَبَا الْحَسَنِ عَلِیَّ بْنَ مُحَمَّدٍ الزَّکِیَّ الرَّاشِدَ النُّورَ الثَّاقِبَ وَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَکَاتُهُ

امسال طلیعه سال نو با ماه پرخیر و برکت رجب و شهادت امام هادی(علیهم‌السلام) معنویت و نورانیت الهی پیداکرده است.

ائمه(علیهم‌السلام) علاوه بر هدایت معنوی واسطه فیض الهی و منبع تمام خیرات و کمالات هستند، رشد معنوی، اخلاقی و تربیتی جامعه مدیون وجود پربرکت امامان معصوم(علیهم‌السلام) است و آن‌ها باعث آرامش، امنیت و امید جامعه هستند.

ویژگی دیگر ۱۳۹۷، چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، چهل سال ایستادگی، ایثار و وفاداری ملت به‌نظام، ولایت و رهبری جای سپاس به درگاه الهی دارد.

پیروزی‌ها و دستاوردهای عظیم مردم ایران در ۴۰ سال گذشته، از سوی دیگر شکست‌ها و ناکامی‌های پی‌درپی دشمنان علیه نظام اسلامی آینده درخشان و مستحکمی را نویدبخش است.

حلول سال نو و بهار پرطراوت نشانه قدرت لایزال الهی در تجدید حیات و فرصتی برای تازه شدن و بازنگریستن زندگی است، آنچه از گذر ایام باید برای ما درس و عبرت باشد تحویل حال همراه با تجدید سال است.

همان‌طور که با آمدن سال جدید، شاهد تغییر و تحول، سرسبزی و نشاط در طبیعت هستیم باید تغییر و دگرگونی در روح و جان ما پیدا شود و لازمه این امر، توجه به ایمان و اخلاق، علم و معرفت، تلاش و همت است تا حالمان نیکوتر و امروزمان بهتر از دیروز گردد.

این‌جانب ضمن گرامی داشت عید سعید نوروز و آرزوی طول عمر پربرکت برای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و علو درجات برای ارواح طیبه شهدا و امام راحل، سالی سرشار از خیروبرکت، صحت و عافیت، موفقیت و پیروزی در همه صحنه‌ها برای شما مردم بزرگوار و ولایتمدار از خداوند بزرگ مسئلت دارم، والسلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته.

کد خبر 4255776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha