۹ فروردین ۱۳۹۷، ۹:۴۲

مهر منتشر کرد؛

فهرستی از ۱۱۴۴ عنوان کتاب خارجی که در نمایشگاه تهران عرضه می‌شود

فهرستی از ۱۱۴۴ عنوان کتاب خارجی که در نمایشگاه تهران عرضه می‌شود

یک شرکت عرضه و فروش کتاب که از چندین ناشر خارجی برای عرضه آثارشان در ایران نمایندگی دارد، فهرست ۱۱۴۴ عنوان از کتاب‌های آنان را که در نمایشگاه تهران عرضه می‌شوند، اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، «سَل» (SAL UK LTD) که شرکتی است فعال در زمینه عرضه و فروش کتب خارجی در ایران، فهرست برخی از کتاب‌های خود را در حوزه‌های مختلف که در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود، منتشر کرد.

این فهرست دربرگیرنده کتاب‌هایی در حوزه‌های عمومی، فرهنگ لغت، انسان‌شناسی، باستان‌شناسی، مطالعات کلاسیک، علم اقتصاد، آموزشی، تاریخی، ایران، اسلام، زبان و زبانشناسی، حقوق، ادبیات، مدیریت، روانشناسی، سیاست، جامعه‌شناسی، دین، امنیت، جامعه‌شناسی، ریاضیات، فیزیک، کامپیوتر، انرژی، نانوتکنونولوژی و... است.

شرکت «سَل» (SAL UK LTD) که نماینده چندین ناشر خارجی است و در بخش ناشران خارجی (لاتین) نمایشگاه  امسال کتاب تهران فعالیت خواهد کرد، فهرست کتاب‌های ناشران خارجی تحت پوشش خود را که در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌کند، در اختیار خبرنگار مهر قرار داده است که کاتالوگ (فهرست کتاب‌ها) را می‌توانید اینجا و برگه نمایندگی انحصاری آن (TIBF۳۱) را اینجا ملاحظه کنید.

کد خبر 4259701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha