۱۸ فروردین ۱۳۹۷، ۱۲:۳۷

فرماندار دماوند:

دماوند با ۲۴ هزارو ۷۰۰ نفر اقامت رتبه نخست اسکان را کسب کرد

دماوند با ۲۴ هزارو ۷۰۰ نفر اقامت رتبه نخست اسکان را کسب کرد

دماوند- فرماندار دماوند از کسب رتبه نخست اقامت نوروزی در این شهرستان با بیش از ۲۴ هزار و ۷۰۰ اقامت در بین شهرستان های استان تهران خبر داد.

مجید صفری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: تقریبا بالغ بر ۲۴ هزار و ۷۰۰ نفر اسکان در دماوند وجود داشت که با در نظر گرفتن آمار کل، این شهرستان در استان تهران نقطه نخست را کسب کرده است.

صفری با اعلام افزایش ۶۱ درصدی بازدیدکنندگان از مراکز دیدنی و فرهنگی دماوند در نوروز ۹۷ نسبت به سال گذشته، اظهار داشت: بیش از ۱۷۶ هزار نفر از مراکز دیدنی و فرهنگی شهرستان دماوند بازدید کردند، که این نشان از ظرفیت دماوند از لحاظ گردشگری دارد، که این ظرفیت در حال شکوفایی است و جا دارد با برنامه های ویژه در این زمینه پیشرفت چشمگیری داشته باشیم.

فرماندار دماوند با اشاره به عملکرد ستاد خدمات سفر این شهرستان در ایام نوروز اظهار کرد: دماوند با توجه به نزدیکی به پایتخت و قرار گرفتن در مسیر محورهای مواصلاتی هراز و فیروزکوه و حجم بالای مسافرت‌ها در نوروز باعث ایجاد ترافیک زیادی در این شهرستان می‌شود که با همکاری نیروهای راهور و انتظامی امسال کم ترین مشکلات ترافیکی را در محورهای مواصلاتی شاهد بودیم و این مسئله مورد توجه مسافران و شهروندان قرار گرفت.

وی بیان داشت: در بحث امنیت مسافران نوروزی اعضای شورای تامین امنیت عملکرد خوبی داشتند و با کاهش چشمگیر سرقت مواجه بودیم.

کد خبر 4264834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha