۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۰۱

سرپرست تبلیغات اسلامی همدان خبر داد:

برپایی ۳۵ ایستگاه صلواتی ویژه اعیاد شعبانیه در همدان

برپایی ۳۵ ایستگاه صلواتی ویژه اعیاد شعبانیه در همدان

همدان - سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان همدان از برپایی ۳۵ ایستگاه صلواتی همزمان با اعیاد شعبانیه در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام جواد حیدری راد در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در ایام مبارک اعیاد شعبانیه و در آستانه ولادت حضرت حجت بن الحسن(عج) ۳۵ ایستگاه صلواتی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی همدان و هیئت‌های مذهبی برپا خواهد شد.

وی هدف از اجرای این طرح را انتقال فرهنگ ناب اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) از طریق پخش سخنرانی و مداحی و هم‌چنین پذیرایی از همشهریان و مردمی که از اقصی نقاط استان در این جشن ها شرکت می کنند؛ عنوان کرد.

حجت الاسلام حیدری همچنین بااشاره به برگزاری مراسم جشن میلاد باسعادت حضرت امام حسین (ع)، حضرت عباس (ع) و امام سجاد(ع) در بیش از ۴۲۰ مسجد و هیئت مذهبی شهرستان همدان، اظهار داشت: در این مراسم روحانیون در مساجد و هیئات به سخنرانی در زمینه ویژگی ها و صفات و فضایل این ائمه پرداختند.

وی از برگزاری ۱۰گفتمان دینی ویژه اعیاد شعبانیه در این شهرستان خبر داد و با بیان اینکه گفتمان دینی موفق ترین طرح فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی است، گفت: تعداد ۱۰ گفتمان دینی در قالب کارگاه و مراسم مذهبی و مجالس سخنرانی به همت روحانیون اعزامی و مستقر و بومی در مساجد شهر همدان برگزار شد.

سرپرست تبلیغات اسلامی همدان پاسخگویی به شبهات و سئوالات شرکت کنندگان در زمینه مسائل اعتقادی، فرهنگی و اجتماعی، کمک به رشد و ترویج فضایل اخلاقی، تقویت هویت دینی و فرهنگی در نسل جوان، تبیین و ترویج فرهنگ علوی و مهدویت و مقابله با تهاجم فرهنگی و آسیب های اجتماعی را از مهمترین اهداف اجرای طرح گفتمان های دینی اعلام کرد.

کد خبر 4276519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha