۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۳۹

فرمانده سپاه ورامین:

دانشجویان ورامین نقش موثری در حمایت از کالای ایرانی دارند

دانشجویان ورامین نقش موثری در حمایت از کالای ایرانی دارند

ورامین- فرمانده سپاه ناحیه ورامین گفت: دانشجویان نقش موثری در حمایت از کالای ایرانی و اقتصاد کشور دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ داوود اصغری پیش از ظهر شنبه در دیدار با سرهنگ محمود آبادی فرمانده یگان ویژه ناجا جنوب شرق استان تهران به اتفاق حسینعلی شیبانی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین پیشوا و حجت الاسلام حسینی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) «روز پاسدار» بیان کرد: یکی از ظرفیت‌های امروز دانشگاه، جوانان دانشجو است که نقش بسزایی در حمایت از کالای ایرانی دارند.

 سرهنگ اصغری ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان گفت: همان‌طور که امسال سال حمایت از کالای ایرانی می باشد وظیفه ‌داریم نسبت به تولیدات، جنس و مصرف داخلی تعصب داشته باشیم و ما اگر به اقتصاد ملی تعصب داشته باشیم، بسیاری از کارها اصلاح خواهد شد.

فرمانده سپاه ورامین اظهار داشت: دانشگاه باید فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را به دانشجویان آموزش دهد تا این فرهنگ همه گیر و تولیدات داخل به غیر از عرصه داخلی به کشورهای دیگر صادر شود.

وی در ادامه افزود: آتش به اختیار یعنی جوانان در همه زمینه‌ها برای پیشرفت کشور مؤثر واقع شوند و نقش‌آفرینی کنند.

فرمانده سپاه ورامین بیان داشت: نصب بنر، سربرگ زدن نامه‌های اداری از سوی مسئولان نهادهای دولتی و غیره به‌منظور عمل به شعار سال به نام «حمایت از کالای ایرانی» نه ‌تنها کافی نیست؛ بلکه این عملکرد باید در استفاده از خودروی مسئولان تا وسایل بکار گرفته در اداره هم شامل شود.

سرهنگ محمود آبادی فرمانده یگان ویژه ناجا جنوب شرق استان تهران ضمن تبریک روز پاسدار، از رشادت و دلاوری های سپاه در حفظ و حراست از دست آورد های انقلاب اسلامی و همچنین همکاری با ارتش و نیروی انتظامی در تامین امنیت استان تجلیل کرد.

 شیبانی ریاست دانشگاه آزاد ورامین پیشوا بیان داشت: سپاه یکی از نهادهای مؤثر و ولایت‌مداری است که روز به روز در حال شکوفایی است و به حول و قوه الهی امروز ثمرات این در سطح جامعه و نیز در بین همه آحاد مردم فراگیر شده است وهمیشه وهمه جا درصحنه حضور داشته ودر ردیف اول قرار دارند.

وی افزود :پاسداران همواره نقش موثری در تبدیل بحران ها به فرصت ها را در جامعه داشته و دارند و لازمه این مهم حفظ وحدت و همدلی می باشد.

کد خبر 4276679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha