۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۲۰

اعلام آمادگی حوزه هنری برای همکاری با شبکه چهار برای تولید محتوا

اعلام آمادگی حوزه هنری برای همکاری با شبکه چهار برای تولید محتوا

ریس سازمان سینمایی حوزه هنری برای همکاری با شبکه چهار به منظور تولید محتوا اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در نشست مشترک مدیر شبکه ۴ سیما با رییس سازمان سینمایی حوزه هنری بر ضرورت تعامل و تفاهم‌نامه مشترک درباره تامین محتوا در زمینه های هنرهای تجسمی، فرهنگ و اندیشه، موسیقی، ادبیات جنگ و همچنین تئاتر تاکید شد.

معینی پور مدیر شبکه چهار سیما، در این جلسه ضمن تاکید بر آشنایی نسل های مختلف انقلاب با حوزه هنری و فعالیت هایش در زمینه ادبیات، هنرهای تجسمی و آثار نمایشی، واگرایی را آفت جدی ذکر کرد و نیاز اساسی برای پیشرفت در زمینه‌های مذکور را مستلزم همگرایی حوزه و رسانه دانست.

وی بیان کرد: بحمدالله اقبال و استقبال خوبی در حوزه هنری وجود دارد و ظرفیت های حوزه برای برنامه سازی در رسانه گنجینه محسوب می شود، گنجینه ای از دهه شصت و نسل انقلاب، تا به نسل امروز و مزیت رقابتی حوزه هنری در حوزه فرهنگ و هنر را تربیت نسل عنوان کرد.

معینی پور در ادامه به احیای تله تئاتر و استقبال از آن در کنداکتور نوروز شبکه چهار و ظرفیت مناسب حوزه هنری در زمینه آثار نمایشی اشاره کرد و افزود تامین و پاسخ نیاز مخاطبان در حوزه نمایش و به طور خاص تله تئاتر، همکاری و تلاش ۲ جانبه ای را می طلبد.

حمزه زاده رییس سازمان هنری در تایید صحبت های معینی پور، مخاطبین حوزه هنری و شبکه چهار را از یک طیف و نزدیک بهم دانست و در زمینه تولید برنامه های گفتگو محور، مستند، مجله های هنری و اندیشه ای که از سوی مدیر شبکه بعنوان محورهای اساسی دستور جلسه اعلام شدند، اعلان آمادگی کرد.

در این نشست پیام فضلی نژاد نویسنده و پژوهشگر نیز اظهار کرد: امروز تلاش بسیاری از نهادهای فرهنگی انقلاب، پاسخ به شبهات جامعه ما در عرصه های گوناگون است، اما این سیاست ناکارآمد به نظر می رسد و نه تنها نمی تواند به شبهات پاسخ دهد، بلکه گاهی فعالیت های برخی از این نهادها خود به شبهه تبدیل می شود، چرا که به جای پاسخ به مطالبات و نیاز مخاطبان فقط سعی در پاسخ به شبهات دارد.

کد خبر 4278677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha