۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۲۶

رئیس پلیس راه استان ایلام خبر داد:

۵ تصادف مرگبار طی دو ماه گذشته در محور سرابله-ایلام

۵ تصادف مرگبار طی دو ماه گذشته در محور سرابله-ایلام

ایلام-رئیس پلیس راه استان ایلام از ۵ تصادف مرگبار طی دو ماه گذشته در محور سرابله-ایلام خبر داد.

به خبرنگار مهر، با توجه به این که در طی چند روز گذشته یک سانحه تصادف مرگبار در مسیر ایلام- سرابله به وقوع پیوست که در این تصادف ۵ نفر کشته شدند و طی روز گذشته نیز در یک تصادف در طول این محور یک نفر جان باخت.

برخی از مسافران و رانندگان معتقد هستند که علاوه بر خطای انسانی نیز نبود علائم هشدار دهنده و استاندارد نبودن مسیر ایلام- سرابله از جمله دلایل تصادفات در این مسیر ارتباطی است.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفتگو با خبرنگار مهر از وقوع ۵ تصادف مرگبار در دو ماه گذشته و کشته شدن ۹ نفر از هم وطنان خبر داد.

وی از پیمانکاران بهسازی جاده های استان به ویژه مسیر پرحادثه ایلام- سرابله تلاش کنند که مسافران و رانندگان در مسیرهای ارتباطی استان امنیت جانی داشته باشند.

همتی زاده  افزود: با توجه به بررسی‌های دقیق و بعمل آمده توسط کارشناسان پلیس بیشتر این تصادفات صرفا حاکی از تجاوز به چپ، سبقت غیرمجاز بوده است.

۴۰ درصد تصادفات در استان ایلام ناشی از خطای انسانی بوده است

وی تصریح کرد: بنابراین از همه شهروندان و رانندگان تقاضامندیم با صبر و حوصله رانندگی کنند تا شاهد چنین تصادفات دلخراش و مرگ باری که یک عمر پشیمانی به بار خواهد آورد نباشیم.

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت:  این در حالی است که آمار نشان می‌دهد در دو ماهه اول امسال ۴۰ درصد تصادفات در استان ایلام ناشی از خطای انسانی بوده و این خود گواهی صادق بر این امر است که بیشترین میزان تصادفات رانندگی ناشی از همین علل اصلی خطای انسانی بوده است.

کد خبر 4302125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha