۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۶:۲۳

استاندار چهارمحال و بختیاری:

احداث زمین های چمن مصنوعی درچهارمحال وبختیاری مورد توجه قرار گیرد

احداث زمین های چمن مصنوعی درچهارمحال وبختیاری مورد توجه قرار گیرد

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: احداث زمین های چمن مصنوعی در چهارمحال وبختیاری مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل روابط عمومی ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی میزبانی مسابقات پرتماشگر، تقویت ورزش صبحگاهی و احداث زمین های چمن مصنوعی در نقاط آلوده استان را از عوامل پیشگیری در گرایش جوانان به اعتباد دانست و بر اجرای این برنامه ها در استان تاکید کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تاثیرات برگزاری و میزبانی مسابقات ورزشی ملی و بین المللی در استان ادامه داد: میزبانی مسابقات ورزشی و استقبال تماشاگران می تواند علاوه بر معرفی استان در سطح کشور و جذب جوانان به ورزش، به عنوان یک مکان برای اجرای برنامه های فرهنگی استفاده شود.

وی بیان کرد: پتانسیل های استان و لزوم استفاده قهرمانان ملی و بین المللی از ظرفیت های آب و هوایی و اقلیمی استان به منظور آمادگی برای شرکت در مسابقات باید به نحو مطلوب اطلاع رسانی شود. پ

عباسی با اشاره به غیر فعال بودن رشته ورزشی مهیج و اشتغال زا از ورزش های هوایی و ورزش های آبی در استان، تأکید کرد: کارگروهی متشکل از نمایندگان ورزش و جوانان، نیروی انتظامی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای رفع موانع پیش روی این رشته ورزشی با قید فوریت تشکیل شود.

کد خبر 4302616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha