۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۱۰

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش آبادان خبر داد:

پیش بینی ۱۳ پایگاه طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در آبادان

پیش بینی ۱۳ پایگاه طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در آبادان

آبادان – معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: برای اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان امسال، ۱۳ پایگاه پیش بینی شده است.

حسن کوراوند در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به برگزاری دو جلسه در فرمانداری و سه جلسه با مسئولان سازمان منطقه آزاد اروند در این خصوص، افزود: «مهارت آموزی و کارآفرینی» رویکرد ما در بحث غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است لذا برای آموزش دانش آموزان رشته هایی را پیش بینی کردیم که به مهارت آموزی و کارآفرینی توسط آنان کمک کند.

وی اظهار کرد: در این پایگاه‌ها ۱۲ رشته مختلف در قالب موضوعات قرآنی، فرهنگی، هنری، ورزشی، گفتمان دینی و انقلابی به دانش آموزان شرکت کننده در طرح آموزش داده می شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر پایگاه‌های یاد شده رایزنی برای اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت با مدارس متوسطه در حال انجام است.

کوراوند یادآور شد: برخی از اتحادیه‌های انجمن های اسلامی دانش آموزی نیز کلاس‌های گفتمان دینی، علمی و آموزشی را برای اعضای خود پیش بینی کرده اند.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش آبادان با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۱ درصد از جمعیت دانش آموزی در کلاس‌های طرح غنی سازی اوقات فراغت شرکت کردند، گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای اجرای مناسب و پربار طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، پیش بینی می شود که تابستان امسال ۲۰ دزصد از جامعه هدف دانش آموزی در کلاسهای مربوطه شرکت کنند.

کوراوند افزود: به منظور ایجاد انگیزه و تمایل در دانش آموزان برای حضور پر تعداد تر در کلاس‌های طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان بر تداوم حرفه آموزی در طول سال تاکید شده است.

کد خبر 4309003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha