۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۵۴

استاندار قزوین:

شهید امامی استانداری مردمی و با اخلاص بود

شهید امامی استانداری مردمی و با اخلاص بود

قزوین- استاندار قزوین گفت: شهید مسعود امامی از مسئولان مردمی و با اخلاص و استانداری خدوم و پرتلاش بود و کارهای ارزشمندی در دوران خدمت در استان به یادگار بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، عبدالمحمد زاهدی در مراسم بزرگداشت ۹خرداد ماه سالروز شهادت مسعود امامی استاندار وقت و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد در منطقه زلزله زده الموت که روز چهارشنبه در جمع کارکنان استانداری برگزار شد اظهارداشت: شهید امامی شخصیتی بود که در راه خدمت به آسیب دیدگان زلزله الموت جان خود را از دست داد و برایم سخت است درباره یکی از نزدیکترین و عزیزترین دوستان خود صحبت کنم.

وی یادآورشد: خاطرات زیادی با مرحوم امامی داشتم و این شخصیت از ویژگی های خاص و برجسته ای برخوردار بود که اخلاص و مردمی بودن از مهمترین صفات این شهید محسوب می شود.

زاهدی بیان کرد: امامی استانداری بی تکلف بود و به راحتی و سادگی با مردم نشست و برخاست داشت، اهل مزاح و بذله گویی بود و در سخت ترین سفرها به گونه ای با همراهان برخورد و رفتار می کرد که کسی رنج و سختی سفر را متوجه نمی شد.

استاندار قزوین تصریح کرد: وقتی در قزوین و شیراز با حضور و مشارکت گسترده و چشمگیر مردم در مراسم تشییع ایشان مواجه شدم به عمق مردم داری ایشان پی بردم و این علامتی برای علاقمندی و وفاداری مردم به ایشان بود.

زاهدی یاد شهید مسعود امامی را گرامی داشت و برای شادی روح آن استاندار فقید از خداوند طلب آمرزش کرد.

کد خبر 4310477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha