۱۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۵۳

امام جمعه بجنورد:

استقرار جبهه مقاومت تفکرات استکباران را نابود کرده است

استقرار جبهه مقاومت تفکرات استکباران را نابود کرده است

بجنورد- امام جمعه بجنورد گفت: استقرارجبهه مقاومت تفکرات و کمر استکباران را نابود کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بجنورد، با بیان اینکه نابودی استکباران تنها به دست امت اسلام کارساز است، اظهار کرد: امت اسلامی با برنامه ریزی دقیق به منظور تحکیم جبهه‌ای مقاوم و مستحکم در منطقه، اقدامات را پیش می برد.

حجت الاسلام یعقوبی افزود: حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس به منظور حمایت از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین گامی مهم و اساسی در جهت نابودی استکبار است.

وی تصریح کرد: مردم ایران هیچ گاه دست از مبارزه علیه ظالمان و مستکبران بر نخواهند برداشت و تا زمان نابودی کامل اسرائیل راهشان را ادامه خواهند داد.

خطیب نماز جمعه بجنورد ادامه داد: ظلم ستیزی و مظلوم نوازی از ویژگی های اصلی مسلمان واقعی است، بنابراین حمایت و کمک نسبت به ستم دیدگان و مبارزه با ظالمان از ارکان مهم دین بشمار می رود.

حجت الاسلام یعقوبی مطرح کرد: امروز دشمنان نظام به علت اینکه توان مقابله نظامی با ایران را ندارند، فشار اقتصادی را در پیش گرفته اند به طوری که با تحریم و تهدیدهای بی ثمر قصد خسته کردن مردم را دارند.

وی اضافه کرد: بنابراین برای تحقق شعار سال و رونق اقتصاد مقاومتی ضرورت دارد، مردم خود کفایی و خودباوری را در پیش بگیرند تا دیگر کسی توان مقابله با اقتصاد کشور را نداشته باشد، همان طور که توان مقابله نظامی را ندارند.

وی اعلام کرد: ادعیه و سبک زندگی ائمه بهترین منبع به منظور شناخت سبک زندگی اسلامی است، چرا که باید شیوه برقراری ارتباط با دیگران و چگونگی موضع گرفتن در برابر دشمنان را بیاموزیم.

فروشگاه های زنجیره ای عامل نابودی اقتصاد خرده فروشان است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه گفت: گسترش فروشگاه های زنجیره ای اقتصاد خرده فروشان و کسبه استان را نابود خواهد کرد.

حجت الاسلام یعقوبی اظهار کرد: مسئولان ارشد خراسان شمالی و دستگاه های مربوطه در راستای مدیریت فروشگاه های زنجیره ای در استان چاره اندیشی کنند، دلیلی برای بیرون رفتن پول استان به وسیله این فروشگاه ها وجود ندارد.

وی افزود: باوجود فشارهای روانی دشمنان بر مردم ایران دیگر فشارهای اقتصادی داخل معنایی ندارد، مسئولان برای امیدبخشی تلاش کنند.

امام جمعه بجنورد تاکید کرد: رشد هسته‌ای ایران در اولویت برنامه ها قرار داشته باشد چراکه ملت ایران برای پیشبرد اهداف هسته‌ای شهید داده‌اند.

حجت الاسلام یعقوبی ادامه داد: همچنین ایستادگی و صبر در برابر فشارهای سخت دشمنان ضرورت دارد، دشمن به وسیله تحریم درصدد نابودی ملت ایران است.

وی اضافه کرد: مردم باید بصیرت خود را در صحنه های حساس افزایش دهند تا کسی جرات تهدید را نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی همچنین از بین بردن ارزش های دینی و غیرت ها را از دیگر اهداف شوم دشمنان نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بیش از پیش ضرورت دارد چرا که این امر جز اصول مسلمانی است.

حجت الاسلام یعقوبی در ادامه بیان کرد: نقد و انتقاد کلید اصلی رشد و تحول افراد است، از این رو انتظار می رود ابتدا مسئولان آستانه صبر و تحمل خود را در برابر انتقادها بالا ببرند تا شاهد دگرگونی باشیم.

وی افزود: اگر اقدامات به درستی انجام شوند هیچ گاه نقدی وجود نخواهد داشت، بنابراین به جای کنار گذاشتن و موضع گیری در برابر منتقدان خود را تغییر دهیم تا ضربه ای به استان وارد نشود.

کد خبر 4315555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha