۲۰ خرداد ۱۳۹۷، ۹:۲۶

مرکز پرورش ماهی تیلاپیا در شهرستان فردوس راه اندازی شود

مرکز پرورش ماهی تیلاپیا در شهرستان فردوس راه اندازی شود

بیرجند-نماینده مردم شهرستان های سرایان، بشرویه، طبس و فردوس در مجلس خواستار راه اندازی مرکز پرورش ماهی تیلا پیا در شهرستان فردوس شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا امیر حسنخانی شنبه شب در کار گروه تخصصی اشتغال و کمیسیون هماهنگی بانک های استان با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان فردوس بیان کرد: این شهرستان مکانی مناسب برای پرورش ماهی تیلا پیا بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی خواستار راه اندازی مرکز نگهداری بز سانن در فردوس شد و افزود: این مرکز می تواند نقطه ای مطلوب برای نگهداری بزهای اصلاح شده باشد.

امیرحسنخانی با اشاره به ظرفیت صنعتی شهرستان فردوس بیان کرد: برای راه اندازی مرکز تحقیقات خاک های صنعتی، گفت و گوهایی با شرکت ایمیدرو انجام شده است.

نماینده مردم شهرستان های سرایان، بشرویه، طبس و فردوس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین سرمایه گذاران در صورت کمک های استانداری حاضر به راه اندازی صنعت نساجی در بشرویه و طبس هستند.

وی با تاکید بر اینکه باید سرمایه گذاران داخلی و بومی استان تقویت شوند، افزود: حمایت از سرمایه گذاران تنها در اعطای کمک های فنی و اعتباری نیست، بلکه باید مشکلات و موانع موجود بر راه کسب و کارشان رفع شود.

کد خبر 4316698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha